کشیدن با خودرو؛ شیوه جدید داعش برای اعدام در لیبی+تصاویر

کشیدن با خودرو؛ شیوه جدید داعش برای اعدام در لیبی+تصاویر
دوشنبه 27 مهر 1394 - 18:30

دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی "ولایت برقه" وابسته به گروه تروریستی داعش، فیلم جدیدی را از اعدام دو تن از شهروندان درنه در لیبی، به اتهام همکاری با "شورای مجاهدین درنه" و حومه، منتشر کرد.

 

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از سایت المرصد، که در این فایل ویدیویی که با عنوان "حصاد الصحوات" (نتیجه بیداری) منتشر شده است، اعضای داعش یکی از دو اسیر خود را به یک خودروی وانت بسته و آنقدر

روی آسفالت می کشند تا بدنش تکه تکه شود.

 .

تروریست های داعش نفر دوم را نیز مجبور می کنند که با دست خود قبرش را بکند و در آن بایستد، سپس با شلیک گلوله، سر او را همانجا در داخل قبر منفجر می کند.

در شرح جزییات این اعدام آمده است که یکی از این دو به نام محمد الطیب الغماری 24 ساله به پنهان کردن سلاحهای متعلق به یکی از عناصر "مجلس شورای درنه" در منزل خود متهم و این امر باعث صدور حکم اعدام وی از سوی گروه تروریستی داعش شده است.

متهم دیگر به نام رشدی عقیله المسوری 43 ساله نیز اعتراف کرده است که مقرهای داعش را به گروه موسوم به "صحوات الرده" لو داده تا آنها را بمباران کنند.

از سوی دیگر، عناصر گروه موسوم به "مجلس شورای مجاهدین درنه" اعلام کردند که افراد این گروه، خودرویی که المسوری را به دنبال خود کشانده و تکه تکه کرده، گلوله باران کرده و تمام سرنشینان آن را به هلاکت رسانده است.

شایان ذکر است که گروه موسوم به "مجلس شورای مجاهدان درنه" چند روز قبل "مراد السبع" یکی از مهمترین فرماندهان گروه داعش در درنه را دستگیر کرد.

 

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها