پیشروی ارتش به سوی فرودگاه نظامی حلب + فیلم

چهارشنبه 13 آبان 1394 - 09:26

ارتش سوریه با پیشروی در روستای شیخ احمد در حومه حلب، آخرین پایگاه تروریست ها قبل از فرودگاه نظامی کویرس را تسخیر و حرکت خود را به سمت این فرودگاه آغاز کرد.

خبرنگار شبکه العالم از سوریه گزارش داد، ارتش سوریه حملات متمرکزی را به مواضع تروریست ها در مناطق مختلف سوریه به اجرا گذاشته است. نیروی هوایی ارتش سوریه در حومه شمالی لاذقیه با هدف قرار دادن بلندی های کفردلبه و المغیریه و کتف الغدر، به صفوف تروریست ها به طور مستقیم هجوم برد و همزمان در محور جب الاحمر مناطق الزینون و الرشوان را هدف قرار داد.
در حومه جنوبی حلب نیز ارتش به پیشروی خود به سوی فرودگاه نظامی کویرس که در محاصره است ادامه می دهد و به طور همزمان گشت های هوایی در اطراف مواضع تروریست های داعش در شهرها و روستاها ادامه دارد.
ارتش سوریه در غوطه شرقی در حومه دمشق بعد از ضربات وسیع به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره به سوی فرودگاه مرج السلطان در حال پیشروی است و این در حالی است که گروه تروریستی موسوم به جیش الاسلام از هلاکت 45 تن از عناصرش در عملیات ارتش در روزهای گذشته در مزارع حرستا خبر داده بود.
در درعا و حومه آن نیز یک واحد از نیروهای ارتش تعدادی از تروریست های جبهه النصره را از پا درآورده و اسلحه و مهمات آنها را منهدم کردند.
ارتش سوریه در حمص با حمله به الغنطو، حوش حجو، مهین و حومه آن، مواضع تروریست ها را در هم کوبید و در حومه شمالی حماة ضربات سنگینی به مواضع و محورهای تروریست های جیش الفتح در روستای اللطامنه و سکیک وارد آورد.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد که جنگنده هایش یک پایگاه تروریستی داعش را در منطقه تدمر منهدم کرده اند. روسیه افزود که جنگنده هایش در دو روز گذشته 237 هدف را بمباران کرده و انبار خمپاره تروریست ها را در حرستا در شمال شرق دمشق از بین برده است.

پربیننده ترین خبرها