نتانیاهو: اروپایی ها باید شرم کنند!

نتانیاهو: اروپایی ها باید شرم کنند!
چهارشنبه 20 آبان 1394 - 22:13

العالم ـ نخست وزیر رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز چهارشنبه در واشنگتن گفت که اتحادیه اروپا باید از تصمیم خود مبنی بر قراردادن برچسبی بر تولیدات شهرکهای اسراییلی در مناطق اشغالی سال 67، شرم کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، بنیامین نتانیاهو در بیانیه ای تصریح کرد که "تصمیم اتحادیه اروپا عبارت از نفاق و اتخاذ سیاستی دوگانه است؛ زیرا این تصمیم فقط شامل اسراییل شد و نه 200 نزاع و درگیری دیگری که در جهان دایر است".

نتانیاهو ادعا کرد که "اقتصاد اسراییل قوی و قادر به چیره شدن بر این تصمیم است" و "اتحادیه اروپا باید شرم کند".

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: "نمی پذیریم که اروپا علیه طرفی که در معرض تجاوزات تروریستی قرار می گیرد، دست به تبعیض بزند".

تصمیم کشورهای اروپایی برای نشانه گذاری کالاهای تولید شده در شهرک های صهیونیست نشین در سرزمین های اشغالی و عدم خرید آنها، رژیم صهیونیستی را از تبعات اقتصادی این اقدام به شدت عصبانی و نگران کرد.

منابع رژیم صهیونیستی اعلام کرده اند که نشانه گذاری کالاهای تولیدی شهرک های اسرائیلی که اغلب کشورهای اروپایی با آن موافقت کردند، خسارتی معادل یک میلیارد شیکل و تحریم کامل کالاهای اسرائیلی در مناطق فلسطینی خسارت چهار و نیم ملیاردی به اسرائیل وارد می کند.

در صورتی که کشورهای اتحادیه اروپا روابط تجاری خود را کاملا بااسرائیل قطع کند خسارتی معادل هشتاد میلیارد شیکل به رژیم اشغالگر قدس وارد می شود.

اسرائیل برای جلوگیری از عملی شدن این تصمیم اروپا و گفت و گو با مقام های کشورهای عضو اتحادیه، معاون وزیر امورخارجه را راهی اروپا می کند.

پربیننده ترین خبرها