یمن: حمله به مواضع نظامی عربستان متوقف نمی‌شود

یمن: حمله به مواضع نظامی عربستان متوقف نمی‌شود
دوشنبه 25 آبان 1394 - 12:45

سخنگوی نیروهای مسلح یمن تاکید کرد که عملیات نظامی یمنی ها در اراضی عربستان ادامه خواهد یافت و تا وقتی تجاوز سعودی پایان نیابد، متوقف نخواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سرهنگ ستاد "شرف غالب لقمان" اظهار داشت: عملیات ارتش و کمیته های مردمی، بر اساس تاکتیک نظامی و نقشه هایی مطالعه شده در جریان است و با تکیه بر همین نقشه ها تاکنون به پیروزی های بزرگی رسیده ایم و خسارت های سنگین مالی و جانی به دشمن وارد کرده ایم.

سرهنگ لقمان در گفت وگو با خبرگزاری رسمی یمن "سبأ" با اشاره به کشته شدن صدها تن از نظامیان و افسران و مزدوران دشمن سعودی، از منهدم شدن ده ها خودروی نظامی سعودی طی هفته گذشته خبر داد و گفت: دشمن سعودی و مزدورانش، بایکوت خبری گسترده ای را در دستور کار قرار داده اند تا از فروپاشی روحیه نظامیان خود جلوگیری کنند.

سخنگوی نیروهای مسلح یمن فاش کرد که متجاوزان، مزدوران تازه ای را به صف مزدورانِ پیشین افزوده اند.

وی در عین حال خاطر نشان کرد که ارتش یمن و کمیته های مردمی و سایر مردم شریف یمن، به جنگ این مزدوران و تروریست ها خواهند رفت و خسارت های سنگین مالی و جانی به آن ها وارد خواهند کرد.

شرف غالب لقمان همچنین تاکید کرد که یمن، هیچ گاه اجازه نخواهد داد این کشور به عرصۀ تاخت و تاز تروریست ها تبدیل شود، زیرا هدفِ آن ها اجرای طرح درگیر کردن جریان ها با یکدیگر به منظور بازتقسیمِ مناطق یمن است و باید با این طرح، که عربستان و برخی کشورهای عرب حاشیه خلیج فارس آن را طراحی کرده اند، مقابله شود.

26

پربیننده ترین خبرها