کنترل ارتش سوریه بر کوه راهبردی لاذقیه + فیلم

دوشنبه 2 آذر 1394 - 11:17

حومه لاذقيه (العالم) ـ ارتش سوریه در ادامه عملیات در حومه شمالی لاذقیه، کوه راهبردی الزویک را که گروههای تروریستی از آن برای شلیک موشک و راکت به سوی شهروندان در لاذقیه استفاده می کردند، تحت کنترل در آورد.

یکی از نظامیان ارتش سوریه در مصاحبه با "علی علی" خبرنگار شبکه العالم در حومه لاذقیه، با اشاره به اینکه گروههای تروریستی از نظر روحی فروپاشیده اند، گفت: به دنبال حملات ارتش سوریه تروریست ها با 7 خودرو از این منطقه فرار کردند.

گروههای تروریستی در مناطق سلمی و ربیعه مستقیما هدف حملات ارتش سوریه و هم پیمانانش قرار دارند و مسدود کردن خطوط پشتیبانی افراد مسلح در حومه لاذقیه قطعی است.

یک نظامی سوری دیگر به خبرنگار العالم گفت: روحیه افسران و نظامیان بالا است و آنان به موفقیت بزرگ آزادسازی کوه الزویک دست یافته اند.

حملات و دستاوردهای ارتش سوریه و هم پیمانانش عرصه را بر تروریست ها تنگ و آنان را با شکست های سنگین مواجه کرده است.

خبرنگار العالم گفت: گروههای تروریستی در این منطقه سنگر گرفته بودند و شهروندان را در لاذقیه هدف قرار می دادند اما نیروهای ارتش سوریه و هم پیمانانش این نبرد را یکسره کردند و آن ها را از این منطقه بیرون راندند.

بنابر این گزارش، ارتش سوریه و هم پیمانانش همچنین کنترل مناطق کوهستانی مهین بزرگ و کوچک مشرف بر منطقه مهین در حومه حمص را به طور کامل در اختیار گرفتند.

پربیننده ترین خبرها