شهادت 3 فلسطینی دیگر در سرزمین های اشغالی

شهادت 3 فلسطینی دیگر در سرزمین های اشغالی
دوشنبه 2 آذر 1394 - 22:27

العالم - پنجاه وچهارمین روز انتفاضه با شهادت 3 فلسطینی در کرانه باختری و کشته شدن یک شهرک نشین صهیونیست و مجروح شدن دو صهیونیست دیگر همراه بود.

 به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم و به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، در تازه ترین عملیات مقاومت در نزدیکی رام الله، جوانی فلسطینی با سلاح سرد به گروهی از نظامیان صهیونیست ها حمله کرد و یک شهرک نشین را به هلاکت رساند و یک نفر دیگر را نیز مجروح کرد.

رادیو سراسری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این عملیات در نزدیکی پمپ بنزینی میان رام الله و قدس اشغالی به وقوع پیوسته است و طی آن جوانی فلسطینی با سلاح سرد به گروهی از نظامیان صهیونیست حمله و ضمن کشتن یکی از آن ها، یک نظامی دیگر را هم مجروح کرده است؛ این جوان فلسطینی در نهایت خود نیز به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

پس از این عملیات شمار زیادی از نظامیان رژیم صهیونیستی در این منطقه مستقر شده و راه های ورودی به آن را مسدود کرده اند.

شهادت یک فلسطینی در نابلس

از سوی دیگر، نوجوانی فلسطینی امروز (دوشنبه) در تقاطع حواره در جنوب نابلس در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

"علا خلیل حشاش" نوجوان 16 ساله فلسطینی ساکن اردوگاه جدید عکسر در شرق نابلس است که امروز به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید.

شبکه دوم تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که این جوان فلسطینی قصد حمله به گروهی از نظامیان صهیونیست با سلاح سرد را داشته است.

نظامیان رژیم صهیونیستی اجازه ورود خودروهای امدادرسان به این منطقه را ندادند و در نهایت این نوجوان بر اثر شدت خونریزی و جراحات وارده به شهادت رسید.

همچنین یک جوان دیگر فلسطینی از ناحیه سر به ضرب گلوله نظامیان صیهونیست زخمی شد و به منظور مداوا به بیمارستان رفیدیا منتقل شد؛ حال این جوان وخیم اعلام شده است.

"سماح عبدالمومن احمد" جوان 18 ساله فلسطینی زمانی که سوار بر خودرو در حال عبور از این منطقه بود هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفته و به شدت مجروح شد.

این در حالی است که روز گذشته هم "اشرقت قطنانی" دختر نوجوان 16 ساله فلسطینی در محل ایست بازرسی حواره به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.

زخمی شدن یک شهرک نشین

در همین راستا، جوانی فلسطینی ظهر امروز یک شهرک نشین صهیونیست را با خودرو در نزدیکی شهرک شاوی شومرون در شمال غرب نابلس زیر گرفت و او را مجروح کرد.

مجری این عملیات از محل متواری شده و پلیس رژیم صهیونیستی در حال تحقیقی برای شناسایی و بازداشت وی است.

شهادت دختر نوجوان فلسطینی

"هدیل وجیه عواد" دختر نوجوان 16 ساله فلسطینی هم امروز  در خیابان یافا در قدس اشغالی به ضرب گلوله صهیونیست ها به شهادت رسید؛ رژیم صهیونیستی مدعی شده که وی قصد حمله به گروهی از صهیونیست ها با سلاح سرد را داشته است.

منابع صهیونیستی اشاره کردند که نظامیان این رژیم به سمت دو دختر نوجوان 15 و 16 ساله فلسطینی به ادعای تلاش برای حمله به صهیونیست ها تیراندازی کرده اند که طی آن یکی از آنان به شهادت رسیده و دیگری نیز مجروح شده است.

برخی منابع نیز اعلام کرده اند که در این تیراندازی، یک فرد سالخورده فلسطینی نیز هدف قرار گرفته و مجروح شد.

 با شهادت این 3 فلسطینی شمار شهدای انتفاضه تا روز پنجاه چهارم به 97 نفر رسید و شمار مجروحان نیز به مرز یازده هزار نفر نزدیک شده است؛. همچنین تاکنون 22 شهرک نشین و نظامی صهیونیست نیز در عملیات های مقاومت فلسطینیان به هلاکت رسیده و بیش از 300 صهیونیست دیگر نیز مجروح شده اند که حال بیش از 40 نفر از آنان وخیم است.

پربیننده ترین خبرها