درگیری با صهیونیست ها در کرانه باختری ادامه دارد

درگیری با صهیونیست ها در کرانه باختری ادامه دارد
سه شنبه 3 آذر 1394 - 09:46

در ادامه انتفاضه جدید قدس و مقابله با اشغالگران صهیونیست، چند فلسطینی در درگیری با نیروهای اشغالگر در رام الله و جنین مجروح و شماری بازداشت شدند.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، 3 فلسطینی شامگاه دوشنبه در درگیری با نیروهای اشغالگر در روستای المغیر واقع در شمال شرقی رام الله مجروح شدند و یک نفر بازداشت شد.
به گفته منابع محلی این درگیری ها پس از یورش شمار زیادی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به این روستا رخ داد. این یورش با شلیک گسترده بمب های صوتی، گاز اشک آور و گلوله های جنگی و پلاستیکی همراه بود. در حمله نیروهای صهیونیستی یک جوان فلسطینی با گلوله جنگی و دو جوان دیگر با گلوله های پلاستیکی مجروح شدند.
رژیم صهیونیستی همچنین در صحنه درگیری ها جوانی به نام "لؤی علی النعسان" را پس از تلاش [ناکام] یک خودروی نظامی صهیونیست ها برای زیر گرفتن وی، دستگیر کرد. همچنین شماری از فلسطینی ها به دنبال شلیک گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند.

یورش به روستای زبونا

از سوی دیگر شمار دیگری از فلسطینی ها در یورش نیروهای اشغالگر به روستای زبونا - واقع در غرب جنین در شمال کرانه باختری - و بر اثر شلیک بی رویه گازهای اشک آور دچار حالت خفگی شدند. به  گفته منابع محلی به دنبال یورش اشغالگران به این روستا، فلسطینیان این منطقه با نیروهای صهیونیستی درگیر شدند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها