شخصیتهای لبنانی درباره پیام رهبری چه گفتند + فیلم

سه شنبه 10 آذر 1394 - 14:03

شخصیت های لبنانی پیام رهبر انقلاب اسلامی به جوانان غرب را پیامی مهم دانسته که شرق و غرب را به تعامل با همدیگر فرامی خواند.

"شیخ ماهر مزهر" مسؤول روابط بین الملل مجمع علمای مسلمان لبنان روز سه شنبه در مصاحبه با شبکه خبری العالم گفت : پیام رهبر انقلاب اسلامی ایران همچون پیام های امام خمینی (ره) حاوی حمایت مجدد جمهوری اسلامی از مشروعیت مقاومت است .
شیخ مزهر گفت : دین اسلام هیچ ارتباطی با تروریست هایی که با رفتارهای غیرانسانی خود وجهه این دین الهی را تخریب می کنند ، ندارد.
"عبدالهادی محفوظ" رئیس شورای ملی رسانه لبنان نیز در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: پیام رهبر بزرگی همچون سید علی خامنه ای به جوانان غرب، اقدامی بجا بود زیرا سیاست های اسرائیل باعث شده است که  مقاومت و تروریسم برای برخی افراد (در کشورهای غربی) قابل تفکیک و تشخیص از همدیگر نباشد. 
"غالب  قندیل" عضو شورای ملی رسانه لبنان نیز تأکید کرد: فراخواندن امام خامنه ای به تفکیک و تشخیص بین مقاومت و تروریسم، فراخواندن به ارزش ها ، آزادی و عزت انسانی است .
غالب قندیل خاطرنشان کرد: گروه های مقاومت از ارزشها ، آزادی و عزت انسانی دفاع می کنند ولی گروه های تروریستی و تکفیری با حملات وحشیانه خود عزت انسانی را پایمال کرده اند. 

پربیننده ترین خبرها