نامزد جمهوری خواه: مانع ورود مسلمانان شوید!

نامزد جمهوری خواه: مانع ورود مسلمانان شوید!
سه شنبه 17 آذر 1394 - 10:41

"دونالد ترامپ" که این روزها در حال موج سواری برای استفاده از هر موضوعی در تبلیغات انتخاباتی است، منع ورود مسلمانان به آمریکا را خواستار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ترامپ با درخواست توقف کامل و نهایی ورود مسلمانان به آمریکا گفت: هیچ گزینه دیگری نداریم.
ترامپ افزود: نظرسنجی نشان داد که مسلمانان از آمریکا متنفر هستند، و این امر برای کشور خطرناک است.
وی تأکید کرد: مرزها باید در برابر مسلمانان بسته بماند، تا نمایندگان مردم به درک آشکاری از دلیل این تنفر برسند.
کاخ سفید، در مقابل با انتقاد از اظهارات این نامزد جمهور خواه، اعلام کرد که سخنان ترامپ نظر آمریکا نیست؛ و این اظهارات با ارزشهای آمریکا در تعارض است و تهدیدی برای امنیت ملی به شمار می‌آید.
"جاش ارنست" سخنگوی کاخ سفید گفت: ترامپ سعی دارد با سوء استفاده از جنبه‌های تاریک و مواضع مردم، حمایتها را از تبلیغات انتخاباتی خود افزایش دهد.
ترامپ همچنین در تبلیغات انتخاباتی خود خواسته است، دیواری در مرزهای مکزیک با آمریکا ساخته شود تا از ورود "متجاوزان" و "معتادان به مواد مخدر" جلوگیری شود.
ترامپ بعد از حملات خونبار پاریس، موضوع مسلمانان در آمریکا را پیش کشید و درخواست کرد مساجد و مسلمانان این کشور زیر نظر گرفته شوند.

درحالیکه طبق اذعان کارشناسان و حتی برخی سیاستمداران غربی، گروه‌های تروریستی ساخته و پرداخته سرویسهای امنیتی غربی و صهیونیستی هستند، پس از حوادث اخیر تروریستی در کشورهای اروپایی و به ویژه آمریکا، سیاستمداران غربی در تلاش هستند تا برای خدمت به اهداف خود و همچنین رژیم صهیونیستی، از این حوادث جهت اسلام هراسی در غرب استفاده کنند. این درحالی است که مسلمانان صدها سال است که در اروپا و آمریکا به عنوان یکی از مسالمت‌جو ترین بخش جامعه شناخته می‌شوند.

"داعش" که حوادث تروریستی اخیر فرانسه را برعهده گرفته است، یکی از همین گروه‌های ساخته و پرداخته سرویسهای اطلاعاتی و جاسوسی آمریکایی و اسرائیلی است، و تفکرات آن برخاسته از وهابیت است؛ "ابوبکر بغدادی" سرکرده اصلی گروه تروریستی داعش در دوران حضور اشغالگران آمریکایی در زندان بوکا در اختیار آمریکایی ها بود. با ایجاد این گروه شمار قابل توجهی از افراطی‌ها از کشورهای مختلف حتی آمریکا و کشورهای اروپایی، در سایه سکوت مقامات آن کشورها و با همکاری سرویسهای اطلاعاتی غربی و برخی کشورهای منطقه به راحتی توانستند به این گروه تروریستی ملحق شوند. اما اکنون بازگشت این تروریستها به یکی از بزرگترین مشکلات کشورهای غربی تبدیل شده است.

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها