موشک‌های تاو آمریکا هم تروریستها را نجات نداد + فیلم

سه شنبه 17 آذر 1394 - 15:13

موشک های آمریکایی تاو، نتوانست به داد گروه های مسلح تروریست در سوریه برسد و ارتش سوریه روستاهای خلصه، زیتان و القلعجیه در حومه جنوبی حلب را آزاد کرد.

خبرنگار شبکه العالم در حلب که نیروهای ارتش سوریه را در خط مقدم درگیری با نیروهای مسلح تروریست همراهی می کند، گزارش داد که ارتش سوریه، عملیات پاکسازی مناطق حومه جنوبی حلب از عناصر تروریست را با روندی سریع و آتش سنگین در پی گرفت.

بر پایه این گزارش، نیروهای ارتش سوریه، در حمله ای غافلگیر کننده از محور السابقه توانستند پس از درگیری شدید با تروریست های جبهه النصره و گروهک احرار الشام، با پشتیبانی نیروی هوایی روستاهای زیتان، القلعجیه و خلصه را تحت کنترل خود در آورند.

در این میان، یکی از نیروهای سوری که نخواست نامش فاش شود، به خبرنگار شبکه العالم گفت: پس از آزادسازی زیتان، القلعجی و خلصه، به کرانه های روستای الحمیره رسیدیم و درصدد هستیم که حرکت خود را به سمت الزربه و خان طومان ادامه دهیم تا به امید خدا، اتوبان بین المللی حلب – دمشق را آزاد کنیم.

در این میان، موشک های تاو، که آمریکا به گروه های مسلح تروریست داده بود، نتوانست جلوی پیشروی ارتش سوریه را بگیرد و سقوط روستاهای خلصه، زیتان و القلعجیه، ناکارامدی این موشک ها در برابر عزم ارتش سوریه را ثابت کرد.

26

پربیننده ترین خبرها