هلاکت شماری ازسرکردگان تروریست درحومه دمشق

هلاکت شماری ازسرکردگان تروریست درحومه دمشق
سه شنبه 17 آذر 1394 - 18:01

دمشق (العالم) – عملیات متمرکز ارتش سوریه علیه گروههای تروریستی موسوم به جیش الاسلام و اتحادیه جند الشام در مناطق غوطه، به کشته شدن شماری از سرکردگان آنان و ترس و وحشت در میان عناصر تروریست ها منجر شد.

خبرنگار شبکه خبری العالم در دمشق روز سه شنبه گزارش داد: ارتش سوریه با هدف قرار دادن چند پایگاه تروریست ها در اطراف دوما، المرج، مزارع عالیه، الحجاریه و جاده المکاسر در غوطه شرقی تعدادی از تروریست ها از جمله چندین سرکرده آنان را از پا درآورد.

کشته شدن فرمانده تک تیراندازان "جیش الاسلام"
بنابر این گزارش در اطراف دوما یکی از عناصر تروریست به نام "محمود الکلس- ابوخلیل الحوت" یکی از بارزترین تک تیراندازان گروه تروریستی موسوم به "جیش الاسلام" و مسؤول آموزش تک تیراندازهای این گروه که به "قناص الاسلام" ملقب شده بود در درگیری با ارتش سوریه کشته شد.
ملاذ مقداد پژوهشگر مسائل راهبردی در گفت و گو با شبکه العالم گفت: در جنگ سوریه کاملا واضح است که ارتش بر اساس مقتضیات عمل می کند و نقش مهمی در اطلاعات عملیات و پیگرد سرکردگان گروههای تروریستی ایفا کرده که از اهمیت بالایی برخوردار است و موجب روحیه بخشیدن به نیروهایش می شود.

هلاکت سرکرده میدانی گروه تروریستی "اتحادیه جند الشام"
در منطقه المرج در عمق غوطه که ارتش سوریه در حال پیشروی در آن است، صلاح الدین السلیک سرکردۀ میدانی گروه موسوم به "اتحادیه جند الشام" در درگیری مستقیم با نیروهای ارتش سوریه کشته شد.
غسان محمد، فعال رسانه ای سوری، گفت: روحیه تروریست ها به شدت تضعیف شده و تعداد زیادی از آنها تسلیم شده اند و فرایند بازداشت ها و کشف تونل ها در در منطقه ادامه دارد.

یکی از سرکردگان گروه تروریستی "جیش الاسلام" از پا درآمد
بنابر این گزارش، ارتش سوریه نقاط حضور تروریست های گروه موسوم به جیش الاسلام را در مزارع عالیه، الحجاریه و جاده المکاسر در اطراف دوما هدف حمله قرار داد که در جریان آن توفیق الحنش یکی از سرکردگان گروه تروریستی جیش اسلام کشته شد.

پربیننده ترین خبرها