گزارش العالم از ادامه پیشروی ارتش سوریه + ویدیو

جمعه 20 آذر 1394 - 11:30

ارتش سوریه دامنه عملیات نظامی خود را در اطراف جاده بین المللی دمشق-حمص گسترش داده و همچنان به عملیات نظامی خود در اطراف حرستا در ریف دمشق ادامه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، منطقه حرستا درغوطه شرقی از توابع ریف دمشق، بار دیگر به صحنه درگیری میان ارتش سوریه و گروه های مسلح تروریست تبدیل شده است.

یگان های ارتش سوریه پیشتر دامنه عملیات خود را در شرق بزرگراه دمشق – حمص درآن منطقه گسترش داده و مزارع واقع در جاده ارتباطی میان مدرسه نور الشام و دوما را به کنترل خود درآورده بودند.

همچنین عملیات نظامی ارتش سوریه در حرستا با حمله به عناصر مسلح در منطقه المرج در غوطه شرقی و هدف گرفتن مواضع آنان در داریا همزمان شده است.

این درحالیست که درگیری های پراکنده در محورهای درگیری در منطقه جوبر در شرق دمشق جریان دارد.

یکی از فرماندهان میدانی ارتش سوریه در گفتگو با شبکه العالم گفت: نیروهای ارتش از چند محور پیشروی می کنند، یکی از این محورها نزدیک ماست و درجریان پیشروی در این محور، یک مقر، یک تونل و یک انبار مهمات عناصر مسلح در درگیری ها منهدم شد.

درمنطقه جوبر گروه های تروریستی مسلح از جمله جبهه النصره، جیش الاسلام، أجناد الشام و ألوية الحبيب المصطفى مستقر هستند. تروریست ها تلاش می کردند با اشغال این منطقه راهبردی، عملیاتی را از این منطقه انجام داده و به سمت دمشق پیشروی کنند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها