ادامه اعتصاب اسیران فلسطینی دربند صهیونیست ها

ادامه اعتصاب اسیران فلسطینی دربند صهیونیست ها
يکشنبه 22 آذر 1394 - 18:49

العالم - اسیران فلسطینی و اردنی در بند رژیم اشغالگر قدس در اعتراض به برخورد نامناسب در زندانهای رژیم صهیونیستی به اعتصاب غذای خود ادامه دادند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سه اسیر فلسطینی و یک اسیر اردنی در هفته های گذشته در این اعتصاب شرکت کرده و همچنان برادامه آن اصرار دارند.

کمیته رسیدگی به امور اسرا و آزادگان امروز(یکشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کرد: این اسرا در اعتراض به بدرفتاری و محرومیت از حقوق انسانی خود و اقدام های خودسرانه مسئولان صهیونیست زندان، به اعتصاب غذا ادامه داده اند.

"محمد القیق " خبرنگار اسیر از الخلیل ، که از 25 ماه نوامبر برای بازجویی به بازداشتگاه الجمله برده شده است، از دوم دسامبر در اعتراض به محرومیت از ملاقات با وکیل مدافع خود دست به اعتصاب غذا زده است.

خانم "احسان دبابسه" از الخلیل هم که از چهاردهم اکتبر بازداشت شده ، ازهشتم دسامبر در اعتراض به انتقال از زندان الدامون  به زندان الشارون دست به اعتصاب زد.

"سلیم الجعبه" از بیت المقدس نیز که در زندان " مجدو" دوران چهار ساله محکومیت خود را می گذراند، ازابتدای دسامبر با درخواست بازگشت به زندان ریمون بود دست به اعتصاب غذا زده است.

یک اسیر اردنی به نام "عبدالله ابوجابر" با محکومیت 20 سال زندان، از جمله افرادی است که دست به اعتصاب غذا زده و اکنون به دلیل شرایط وخیم جسمی در بیمارستان الرمله به سر می برد.

ابوجابرکه خواستار ملاقات خانواده اش شده است، از هشتم نوامبر دست به اعتصاب غذا زد، درمانگاه زندان را تحریم کرد و از خوردن قرص های مکمل و ویتامنیها خودداری می کند.

برآوردهای رسمی فلسطینی بیانگر وجود 6 هزار و 500 فلسطینی در زندانهای اسرائیل است.

پربیننده ترین خبرها