تبادل اتهام شاهزاده عربستانی و نامزد انتخابات آمریکا

تبادل اتهام شاهزاده عربستانی و نامزد انتخابات آمریکا
دوشنبه 23 آذر 1394 - 13:23

ولید بن طلال شاهزاده عربستانی و دونالد ترامپ نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در شبکه اجتماعی تویتر به تبادل اتهام پرداختند .

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "ولید بن طلال" شاهزادۀ میلیاردر عربستان دونالد ترامپ را " لکه ننگ آمریکا " توصیف کرد، و ترامپ نیز سریعاً به وی واکنش نشان داد. 
ترامپ که تلاش می کند از سوی حزب جمهور خواه نامزد انتخابات ریاست جمهوری شود هفته گذشته با مطرح کردن اظهاراتی نژادپرستانه، خواستار جلوگیری از ورود مسلمانان به آمریکا شد. این درخواست با انتقادات شدیدی مواجه شد .
ولید بن طلال در صفحه تویتر خود خطاب به ترامپ نوشت : تو نَه تنها لکه ننگی برای حزب جمهوریخواه هستی بلکه برای کل آمریکا هم لکه ننگ به شمار می آیی . 
ولید افزود : از رقابت انتخابات ریاست جمهوری آمریکا منصرف شو زیرا هرگز پیروز نخواهی شد . 
ترامپ نیز چند ساعت بعد در تویتر خود نوشت: شاهزاده ولید نادان با پول های پدرش می خواهد بر دولتمردان ما در آمریکا حکومت کند .. اگر من انتخاب شوم، موفق نخواهد شد. 
ترامپ پس از بیان درخواست خود متحمل خسارت های مالی در خاورمیانه شد زیرا تعدادی از فروشگاه های عرضه کنندۀ تولیدات شرکت " ترامپ هوم " از عرضه تولیدات این شرکت که شامل چراغ ، آئینه و صندوق جواهرات می شود ، امتناع کردند .
مؤسسه عمرانی داماک در دبی که با همکاری ترامپ یک ورزشگاه گلف با هزینه 6 میلیارد دلار می سازد ، روز پنجشنبه هفته گذشته نام و تصویر ترامپ را از بخش های مختلف این ورزشگاه حذف کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها