اهانت نظامیان صهیونیست به خبرنگار فلسطيني+فیلم

چهارشنبه 25 آذر 1394 - 14:46

العالم - نظامیان صهیونیست یک خبرنگار زن فلسطینی را که در حال ارائه گزارش زنده از تحولات سرزمین های اشغالی بود مورد تمسخر و توهین قراردادند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، سه تن از نظامیان رژیم صهیونیستی خبرنگار فلسطینی را که در حال ارائه گزارش خود درباره سیاست نژادپرستانه رژیم صهیونیستی در مجازات کردن جمعی فلسطینی ها بود با گفتن «الله اکبر» مورد تمسخر و توهین قرار دادند.

نظامیان صهیونیستی با ایستادن پشت سر خبرنگار زن فلسطینی و حرکت دادن دستانشان به نشانه تمسخر چنین نشان می دادند که گزارش خبرنگار فلسطینی دروغ است.

به نوشته روزنامه «تایمز اف» اسرائیل سخنگوی ارتش اسرائیل با اذعان به این کار ناشایست و غیر انسانی صهیونیست ها اعلام کرد که خبرنگاران در کرانه باختری از آزادی برخودارند.

این اولین بار نیست که نظامیان صهیونیست خبرنگاران را مورد تمسخر و آزار قرار می دهند بلکه پیش از این نیز چنین اتفاق های برای خبرنگاران دیگر روی داده بود، اما مقام های این رژیم با نظامیان صهیونیست برخورد نکرده اند.

سپتامبر گذشته نظامیان صهیونیست به دو تن از خبرنگاران خبرگزاری فرانسه که در حال پوشش درگیری های صهیونیست ها با فلسطینی ها بودند حمله کردند.

پربیننده ترین خبرها