مسکو: غربی‌ها تصاویر حملات روسیه را سرقت می‌کنند

مسکو: غربی‌ها تصاویر حملات روسیه را سرقت می‌کنند
پنج‌شنبه 26 آذر 1394 - 13:16

سخنگوی وزارت دفاع روسیه از ادامۀ سرقت تصاویر مربوط به حملات جنگنده های کشورش توسط شبکه های غربی و وانمود کردن آن به عنوان موفقیت‌های ائتلاف آمریکایی برضد داعش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ایگور کوناشینکوف چهارشنبه اعلام کرد؛ وزارت دفاع روسیه همچنان شاهد سرقت تصاویر مربوط به حملات جنگنده‌های روسی به مواضع تروریست‌ها در سوریه و به کارگیری آنها در شبکه‌های خبری اروپا و آمریکاست و این موارد را به ثبت می‌رسانَد.

بمب‌افکن روسی تو-160

به گفته کوناشینکوف، شبکه های آمریکایی این تصاویر را به عنوان «موفقیت»های ائتلاف آمریکایی در جنگ با داعش پخش می کنند.
سخنگوی وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: تازه ترین نمونه از این اقدام، پخش تصاویری از عملیات شلیک موشک های بالدار روسی از بمب افکن راهبردی تو-160 در شبکه اروپایی یورونیوز است که همزمان با اظهارات سخنگوی فرماندهی نیروهای آمریکایی درباره موفقیت های ائتلاف غربی علیه داعش، پخش شد.
کوناشینکوف افزود: تاکنون هیچگونه اطلاعات موثق و دقیقی درباره نتایج عملیات جنگنده های ائتلاف غربی منتشر نشده و تنها جملاتی اندک از زبان سخنگویان این ائتلاف بیان می شود و هرگز تصویر یا فیلمی از پایگاه های هوایی مورد استفاده جنگنده های ائتلاف غربی و اهدافی که غربی‌ها مدعی «حملات دقیق» به آنها هستند، به نمایش در نیامده است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها