گزارش خبرنگار العالم از غزه،

وداع مادر اسرای عرب با شهید سمیر قنطار+فیلم

دوشنبه 30 آذر 1394 - 10:45

العالم - بانوی فلسطینی در نوارغزه که از او به عنوان مادر سمیر قنطار، یاد می شود ، با پسر خوانده شهیدش وداع کرد و گفت که راه او ادامه خواهد یافت.

خبرنگار شبکه خبری العالم از نوارغزه گزارش کرد: مردم در اردوگاه البریج در مرکز نوارغزه برای تسلیت شهادت سمیر قنطار، سردار اسیران لبنانی ، به خانه یک مادر فلسطینی می روند، که درواقع مادر شهید قنطار نیست، اما به اندازه هر مادری او را دوست داشته و سالها مونس تنهایی های سمیر قنطار درزندانهای رژیم صهیونیستی بوده است.

 این بانوی فلسطینی "هندومه وشاح" نام دارد که طی سی سال اسارت سمیر قنطار همواره در زندان رژیم اشغالگر قدس به ملاقات سمیر می رفت و از او مانند فرزند خودش دلجویی می کرد و به همین دلیل به مادر قنطار معروف شد.

شهید سمیر قنطار در همان زندانی بود که پسر این بانوی فلسطینی "جبر وشاح" در آن اسیر بود و مادر در تمام ملاقات هایش از زندان علاوه بر فرزندش با سمیر نیز دیدار می کرد. 

این ماجرا تا انجا پیش رفت که حتی زمانی که پسراین زن آزاد شد، او از ملاقات شهید القنطار دست برنداشت  تااینکه در سال 2008  قنطار آزاد شد و مادر فلسطینی در سفر به بیروت با او دیدار کرد، دیداری که از جنس دیدار مادر با پسرش بود.  

این بانوی فلسطینی که مادر اسرای عرب لقب گرفته است، در حالی با پسر شهیدش سمیر قنطار وداع کرد که می داند کسانی هستند که راه او را همان طور که در بیروت وعده داده بود، ادامه خواهند داد و به طور کامل تکمیل خواهند کرد.  

مقاومت اسلامی لبنان، دیروز یکشنبه شهادت سمیر قنطار سردار اسیران لبنانی و از اسرای آزاد شده از زندانهای رژیم صهیونیستی و شماری دیگر را بر اثر تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه و شلیک موشک های هدایت شونده و حمله به یک ساختمان مسکونی در منطقه جرمانا در حومه دمشق تأیید کرد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها