عضو انصارالله: گروه‌‌های تکفیری را دشمنان اسلام ایجاد کرده‌اند

پنج‌شنبه 3 دی 1394 - 15:10

رئیس دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد : دشمنان امت اسلامی درپی اختلاف و فتنه انگیزی بین مسلمانان و تخریب وجهه دین اسلام هستند.

"صالح الصماط" در حاشیه مراسم جشن میلاد پیامبر (ص) به خبرنگار شبکه العالم گفت: مردم یمن برای زنده نگه داشتن مناسبت ولادت حضرت پیامبر گرامی (ص) اسلام و مقابله با توطئه های ضد اسلامی دشمنان، بار دیگر به صحنه آمده اند .
صدها هزار نفر از مردم یمن عصر دیروز (چهارشنبه) برای برگزاری مراسم جشن ولادت حضرت محمد(ص)، و اعلام بیزاری خود از همه ستمگران و متجاوزان جهان، در صنعا تجمع کردند و پرواز هواپیماهای دشمنان متجاوز بر فراز سر آنها ، مانع مشارکت شان در این مراسم نشد .
الصماط گروه های تکفیری را اسلامی نما توصیف کرد و افزود: دشمنان امت اسلامی با تشکیل گروه های تکفیریِ اسلامی نما به ویژه تکفیری های فعال در عراق، سوریه و یمن تلاش می کنند که اسلام ناب محمدی را وارونه جلوه بدهند.  
عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله، خطاب به مشارکت کنندگان در مراسم ولادت حضرت محمد (ص) گفت: ملت یمن هر اتفاقی که بیفتد ، میدان مبارزه را خالی نخواهند کرد و جنگ هر چقدر هم که طولانی شود ، از مقاومت دست نخواهند کشید و در این جنگ پیروز خواهند شد .
مرتضی عابدین کاردار سفارت ایران در صنعا نیز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار العالم گفت : این تجمع پیام وحدت امت اسلامی را به جهانیان می دهد و به دشمنان نشان می دهد که تلاش آنان برای تفرقه افکنی بین مسلمانان ، بی نتیجه خواهد بود.
"خالد الصایدی" گزارشگر العالم در صنعا اعلام کرد: مردم یمن در حالی مراسم جشن ولادت پیامبر اسلام (ص) را برگزار می کنند که کشورشان صحنه تاخ و تاز کشورهای بیگانه و مزدوران شان است. چنین تجمعاتی عزم مردم یمن را برای مبارزه با دشمنان استوارتر خواهد کرد.

پربیننده ترین خبرها