مفتی سوریه:

قاتلان مردم سوریه در ریاض دوریک میز نشستند

قاتلان مردم سوریه در ریاض دوریک میز نشستند
يکشنبه 6 دی 1394 - 13:05

العالم - مفتی سوریه با قدردانی از جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که قاتلان علماء و روحانیون و مردم سوریه در ریاض، دوحه،استانبول و نیویورک تشکیل جلسه می دهند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، شیخ حسون مفتی سوریه در نخستین روز کنفرانس وحدت اسلامی در تهران گفت: حمایت ایران از سوریه به این علت نیست که ما شیعه یا سنی هستیم بلکه به این علت است که ما در صف مخالف و پایداری در برابر رژیم صهیونیستی و آمریکا قرار گرفته ایم.

وی افزود: کسانی که علمای ما را در دمشق و حلب به قتل رساندند و مساجد ما را ویران کردند در استانبول، دوحه، ریاض و نیویورک تشکیل جلسه می دهند، من به برادران (کشورهای اسلامی) می گویم که سفارت اسرائیل را در کشورتا ببندید.

حسون با تشکر و قددرانی از جمهوری اسلامی ایران به دلیل حمایت از مقاومت و حمایت از از آن با وجود تحریم های غربی ها افزود: مشتاق هستم تا کنفرانس بعدی وحدت در دمشق برگزار شود تا به آنها (تروریست ها) بگوییم که سوریه، ایران و روسیه به عنوان دوست یکدیگر پیروز هستند.

وی افزود: به برادرانم در جمهوری اسلامی ایران تولد مجدد را در جهانی که در آنها در آن دروغ نمی گویند تبریک می گویم.

کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی با حضور رئیس جمهوری اسلامی ایران و علمای کشورهای اسلامی صبح امروز در سالن اجلاس سران اسلامی افتتاح شد.

در این کنفرانس بیش از 300 اندیشمند از 70 کشور و درچارچوب 14 کمیته کاری شرکت کردند.

پربیننده ترین خبرها