درخواستهای عجیب جوان سعودی در برنامه زنده + فیلم

سه شنبه 15 دی 1394 - 14:50

یک جوان سعودی پس از دعوت شدن در تلویزیون برای شرح دادن ماجرای معروف شدنش در شبکه های اجتماعی به دلیل گرفتن یک سارق، درخواستهای عجیبی را مطرح کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این جوان سعودی که "سعد عید" نام دارد، پس از گرفتن یک سارق در رستورانی در شهر جده و بازگرداندن پولهای سرقت شده به عنوان یک قهرمان در شبکه‌های اجتماعی سعودی بسیار معروف شد، تاحدی‌که شبکه سعودی "العربیه" از او دعوت کرد تا در برنامه زنده به هموطنانش توضیح دهد که چگونه این کار "قهرمانانه" را انجام داده است.
عید در استودیوی شبکه سعودی العربیه مدعی شد؛ پس از دیدن حادثه سرقت، به خاطر روحیه میهن پرستی و اینکه دید یک کار اشتباه درحال صورت گرفتن است، دست به کار شد.
وی همچنین توضیح داد که در واکنشی سریع سارق را به دام انداخت، زیرا به فنون رزمی آشنا است.
اما عید در اقدامی غافلگیر کننده، قبل از پایان برنامه و هنگام خداحافظی مجری رو به دوربین گفت:
مشکل من این است که تلفن همراهم شکسته و خراب است، البته این یک مشکل قدیمی است و قبلا زیر خودرو له شده بود؛ به همین دلیل من نمی‌توانم در اینترنت جستجو کنم، و از مشکلات مردم که می‌توانم آنها را حل کنم بی خبرم .. بنابراین به صراحت می گویم که از "آیفن 6 " خیلی خوشم آمده است .. همچنین از زندگی در اینجا خیلی خوشم آمده است .. من دوست دارم به مردم کمک کنم و بیشتر به آنها نزدیک شوم .. بنابراین من ویلا نمی خواهم، یک خانه دوبلکس کوچک هم کافی است .. ایکاش اینجا (صفحه نمایش استودیو) آدرس تویتر و اینستاگرام من را هم بنویسید .. من می توانم آیکیدو آموزش بدهم ..

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها