کشف جدیدترین گروهک تروریستی ساخت وزارت کشور بحرین! +عکس

کشف جدیدترین گروهک تروریستی ساخت وزارت کشور بحرین! +عکس
چهارشنبه 16 دی 1394 - 16:55

بنگاه خبری آل‌سعود از "کشف" و انهدام یک گروهک جدید تروریستی مرتبط با ایران و حزب الله در بحرین خبر داد!

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، سایت شبکه سعودی العربیه در تازه ترین خبر سازی علیه جمهوری اسلامی ایران؛ به نقل از وزارت کشور بحرین نوشت: یک گروهک مرتبط با ایران و حزب الله که قصد انجام عملیات خرابکارانه و انفجار در بحرین را داشت، کشف و اعضای آن دستگیر شده اند.
بخش جالب خبرسازی وزارت کشور بحرین و العربیه آنجاست که مدعی شده اند؛ دو تن از بازداشت شدگان شخصا با سید حسن نصرالله دیدار کرده و برای انجام عملیاتها، 20 هزار دلار از وی دریافت کرده اند!
به نظر می رسد وزارت کشور بحرین و بنگاه خبری العربیه، از این حقیقت مهم غافل هستند که  جنبشی همچون حزب الله و حتی تشکل های خیلی کوچکتر از آن هم برای هرگونه دیدار و یا نقل و انتقال اموال، سلسله مراتب مشخص دارند و شخصیتی چون سید حسن نصرالله که بسیاری از حکام مرتجع عرب برای جلب توجه و مطرح کردن نام کوچک خود او را "تهدید" می کنند، شخصا به افراد پول دستی نمی دهد!
حتی در نزد دروغگ پردازان هم "جعل خبر" و "تنظیم گزارش ساختگی" برای تحت تاثیر قرار دادن اذهان ساده، قواعد و روش هایی دارد که آنان خود بهتر از آن باخبرند؛ اما گاهی عجله یا کینه، سبب می شود که یک "وزارت کشور" با کمک یک رسانه نفتی؛ دروغی را سر هم کنند که باور آن برای بسیاری از افراد، ساده نیست.
در خبر رسانه آل سعود به نقل از بیانیه وزارت کشور بحرین ادعا شده است که سران این گروهک به نام های «على احمد فخراوی» (33 ساله) و برادر دوقلویش «محمد احمد فخراوی» اعضای جریان «الوفاء الاسلامی» از احزاب مخالف نظام بحرین هستند و این هسته تروریستی را تاسیس و فرماندهی می‌کردند.
خبرگزاری رسمی بحرین بنا نیز در خبری به نقل از وزارت کشور از «ناکام گذاشتن یک طرح تروریستی که امنیت پادشاهی بحرین را هدف قرار می‌داد» خبر داد و مدعی شد که «این طرح تروریستی به دنبال اجرای سریال انفجارهای خطرناک بود».
وزارت کشور بحرین نام این هسته تروریستی را «گروه البسطه» اعلام کرد و افزود: این گروه سری از حمایت «سپاه پاسداران ایران» و سازمان «حزب الله» برخوردار بود.
در ادامه بیانیه وزارت کشور بحرین آمده است: تحقیقات آگاهی نشان می‌دهد که این سازمان تروریستی در ارتباط قوی با جماعت تروریستی «گردان‌های الاشتر» و شماری از عناصر متهم به اجرای انفجار تروریستی «ستره» بود. انفجار ستره به کشته شدن دو تن از نیروهای پلیس و زخمی شدن شش تن دیگر منجر شد.

اعضای گروه تروریستی مورد ادعای وزارت کشور بحرین

 

پربیننده ترین خبرها