تصاویر دیده نشده از مقر تروریستها در غوطه شرقی

چهارشنبه 23 دی 1394 - 09:03

ارتش سوریه شهر "البلالیه" را تحت کنترل درآورد که تا پیش از این یکی از مهمترین مناطق استقرار تروریستها در غوطه شرقی دمشق به شمار می آمد.

"دارین فضل" خبرنگار شبکه العالم از داخل شهر "البلالیه" گزارش داد که عملیات آزادسازی این شهر غافلگیرکننده و بسیار سریع انجام شد.
نیروهای ارتش سوریه گروه های مسلح را در این شهر از دو محور غافلگیر کردند، و سرعت و دقت بسیار بالای نیروهای ارتش سوریه در اجرای این عملیات موجب شد که هیچ تلفات و یا خسارتی در این عملیات نداشته باشند.
یکی از فرماندهان عملیاتی ارتش سوریه به خبرنگار العالم گفت: تروریستها در این شهر از روشهای نظامی اسرائیلی برای تقویت خطوط مقدم خود استفاده کرده بودند؛ ولی به خواست خدا و با نقشه خوبی که طرح ریزی شد، خطوط مقدم آنها دور زده شد، و خدا را شکر بدون هیچ خسارتی وارد این شهر شدیم.
خبرنگار العالم به یکی از مقرهای عملیاتی گروه تروریستی موسوم به "فیلق الرحمن" رفت. اجساد سرکردگان و عناصر این گروه تروریستی هنوز در داخل و اطراف این مقر دیده می شود.
خبرنگار العالم افزود: با آغاز پیشروی سریع نیروهای ارتش سوریه، گروه های تروریستی به شدت سردرگم شدند، و نتوانستند مدت زیادی در برابر نیروهای سوری دوام بیاورند.
عناصر مسلح هنگام فرار از این منطقه سلاح و مهمات و اسناد و مکاتبات خود را به جا گذاشتند. بعضی از این اسناد دستورات نظامی است، و بعضی هم بیانگر مقدار سلاح و مهماتی است که به این گروه ها تحویل داده می شد.
آزادسازی این شهر علاوه بر افزایش پشتیبانی از نیروهای سوری مستقر در مناطق اطراف، تأمین امنیت فرودگاه بین المللی دمشق را بیشتر می کند و یکی از خطوط امدادرسانی بین تروریستها را قطع می کند.
نیروهای ارتش سوریه اکنون در حال پیشروی در عمق جبهه های دیگر هستند.

 

پربیننده ترین خبرها