علمای بحرین بیانیه صادر کردند،

محکومیت حمله به مسجد شیعیان عربستان

محکومیت حمله به مسجد  شیعیان عربستان
يکشنبه 11 بهمن 1394 - 16:14

علمای بحرین با انتشار بیانیه ای حمله تروریستی به مسجد امام رضا (ع) در منطقه "محاسن" در الاحساء واقع در منطقه شرقی عربستان را محکوم و تاکید کردند که مبارزه با تروریسم وظیفه ای دینی و ملی است.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری شبکه العالم در این بیانیه آمده است: تروریسم سیاه بار دیگر یکی از خانه های خدا و اماکن عبادت را روز جمعه هدف قرار داد و جان تعدادی از مؤمنان نمازگزار را گرفت و عده ای دیگر را مجروح کرد.
دربیانیه علمای بحرین خاطرنشان شده است، زبان انسان از توصیف وحشیگری این حمله تروریستی عاجز است و تعالیم دینی و ارزش های انسانی چنین حملاتی را محکوم می کنند. 
در این بیانیه تصریح شده است: محکوم کردن لفظی حملات تروریستی ، برای مبارزه با تروریسم کافی نیست بلکه باید برنامه ای جامع برای ریشه کنی تروریسم آماده کرد که " اصلاح کتب تحصیلیِ مغایر با تعالیم همنوع دوستی دین اسلام ، ممنوع کردن فعالیت مبلّغان دینی تفرقه افکن ، ترویج تعالیم ناب اسلامی و ارزش های انسانی و تأمین امنیت اماکن عبادی " باید در صدر اولویت های این برنامه جامع گنجانده شود.  
علمای بحرین خاطرنشان کردند، ما از خداوند متعال می خواهیم که شهدای حمله تروریستی به مسجد امام رضا (ع) را مشمول رحمت و آمرزش خود بگرداند و به زخمیان این حمله شفای عاجل عنایت بفرماید و به خانواده های شهدا صبر عنایت کند.

جمعه گذشته، 9 بهمن ماه 1394، حمله تروریستی به مسجد امام رضا (ع) در منطقه "محاسن" در الاحساء، چندین شهید و مجروح برجا گذاشت. در این حملات تروریستی پس از انفجار، برق مسجد قطع شد و پس از آن نیز تروریست ها اقدام به تیر اندازی کردند.
این انفجار و حمله تروریستی پس از نماز جمعه در مسجد "امام رضا" (ع) روی داد.

پربیننده ترین خبرها