شلیک پلیس به یک انتحاری درچند قدمی کاخ اردوغان

شلیک پلیس به یک انتحاری درچند قدمی کاخ اردوغان
يکشنبه 11 بهمن 1394 - 16:24

پلیس ترکیه به سوی فردی که آن را انتحاری معرفی کرد در نزدیکی کاخ محل سکونت رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری این کشور شلیک و وی را زخمی کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه ملیت چاپ آنکارا نوشت: این حادثه شامگاه روز شنبه اتفاق افتاد و پلیس تلاش کرد تا فرد مشکوک را که دو کوله پشتی را با خود حمل می کرد دستگیر نماید. وی در حالی که چند سیم از یکی از کیف ها آویزان بود تلاش می کرد وارد قصر "دولما باغچه" شود و به فرمان ایست نیروهای پلیس توجهی نکرد، در نتیجه از سوی پلیس هدف قرار گرفت.

برخی منابع ترکیه ای اعلام کردند که بی درنگ کارشناسان خنثی سازی بمب و مواد منفجره در محل دستگیری این متهم حضور یافته و پس از تخلیه منطقه دو کیف را منفجر کرده و منطقه را به محاصره نیروهای امنیتی درآوردند.

این درحالیست که هنوز صحت خبر مبنی بر وجود مواد منفجره در دو کیف مذکور، تأیید نشده است.

یادآور می شود از زمان حمله تروریستی در میدان سلطان احمد در مرکز شهر استانبول که منجر به کشته شدن 11 گردشگر آلمانی و زخمی شدن 15 نفر دیگر شد، این شهر شاهد تدابیر شدید امنیتی است.

مقام های ترک در آن زمان اعلام کرده بودند عملیات تروریستی مذکور، توسط یک تروریست انتحاری عضو داعش که از سوریه وارد آن کشور شده بود انجام شده است.

پربیننده ترین خبرها