آخرین تحولات نبل و الزهرا از زبان اهالی

چهارشنبه 14 بهمن 1394 - 22:05

نبل والزهراء - (العالم) – شیخ محمد حمزه یکی از ساکنان منطقه نبل و الزهرا از خوشحالی زائدالوصف ساکنان این دو شهرک پس از شکسته شدن حلقه محاصره آنها و پیروزی ارتش سوریه خبر داد.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، وی خاطرنشان کرد: گروه های تروریست پس از شکست در این نبرد به شدت غیرنظامیان این دو شهرک را گلوله باران می کنند.
شیخ حمزه گفت: نیروهای پیشقراول ارتش سوریه از شهرک حرد تنین وارد شهرک معرسه الخان شده اند و به نیروهای خط مقدم مدافع دو شهرک نبل و الزهرا رسیدند و بر شهرک معرسه الخان به عنوان جاده منتهی به دو شهرک نبل و الزهرا تسلط یافته اند.
وی افزود: باندهای تروریست تکفیری مستقر در شهرک های مایر، بیانون و الطابوره  هم اکنون غیرنظامیان این دو شهرک را زیر آتش گرفته اند و در اثر آن شماری از افراد شهید و زخمی شده اند که هم اکنون در بیمارستان صحرایی این دو شهرک در حال معالجه بسر می برند.
به گفته وی، عناصر تکفیری تروریست توان خود را در اطراف این دو شهرک از دست داده اند و به یاری خدا نخواهند توانست بار دیگر آنها را به محاصره خود درآورند، به ویژه اگر بتوانیم امشب یا فردا شهرک مایر را به تصرف خود درآوریم، امید تروریست ها به محاصره مجدد آنها از دست خواهد رفت.
وی توضیح داد: برای تثیبت مواضع خود باید مناطق دیگری مانند شهرک رتیان را آزاد کنیم که مقر و دژ بزرگ گروه های تکفیری بشمار می رود. با آزادسازی رتیان، سایر روستاهای نزدیک نیز به ویژه شهرک بیانون واقع در غرب رتیان آزاد خواهند شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها