استقبال مردم نبل و الزهرا از ارتش سوریه + ویدیو

جمعه 16 بهمن 1394 - 14:45

نبل و الزهرا (العالم) خبرنگار شبکه العالم در سوریه گزارش داد به دنبال شکسته شدن محاصره نبل و الزهرا و ورود ارتش سوریه و نیروهای همپیمان به آنها، اهالی این دو شهر با برگزاری جشن و شادمانی از نیروهای سوری استقبال کردند.

به دنبال شکسته شدن محاصره شهرهای نبل و الزهرا، آرزوی دیرینه مردم این منطقه به واقعیت پیوست و آنها به مناسبت تحقق این آرزویشان به وسیله ارتش و نیروهای همپیمانش که به محاصره سه ساله دهها هزار نفر از مردم این شهرها، پایان دادن به جشن و شادی پرداختند.
یکی از اهالی شهر الزهرا در این باره به خبرنگار العالم گفت: خداوند را به خاطر این نعمت بزرگ شکر می گوییم، این همان بامداد آزادی است که از دیرباز آرزوی تحقق آن را داشتیم و به لطف خداوند این آرزو با خون شهدا بر روی این سرزمین پاک تحقق یافته است.
یک شهروند دیگر در این باره اظهار داشت: خداوند پشت و پناه ارتش سوریه و بشار اسد رئیس جمهور کشورمان باشد و نیروهایمان را یاری نموده و به آنها قوت قلب عنایت فرماید. زیرا آنها از ما دفاع کردند و ما این پیروزی را از طرف خداوند می دانیم.
مردم این دو شهر پس از پایان محاصره، از ساعات اولیه صبح در میدان های مرکزی شهرهای نبل و الزهرا گردهم آمدند.
یک دختر نوجوان سوری نیز به خبرنگار العالم گفت: ما از این پیروزی بسیار خوشحال هستیم و اکنون نوبت الفوعه و کفریا است.
یک شهروند سوری دیگر نیز در گفتگو با خبرنگار العالم اظهار داشت: ما از بابت این پیروزی بسیار خوشحال هستیم و آن را به منزله پیروزی بزرگ شهرهای نبل و الزهرا می دانیم و در مقابل شهدای عزیزمان سر تعظیم فرود می آوریم.
یک دختر نوجوان دیگر از اهالی نبل و الزهرا اظهار داشت: خداوند ارتش را حفظ کند. ان شاء الله ما پیروز خواهیم شد. خداوند ارتش را برای ما حفظ کند.
مقاومت نبل و الزهرا شکست بزرگی برای کشورهای حامی گروههای تروریستی در شمال حلب به شمار می آید و باعث شکست بزرگی برای جبهه النصره و شرکای آن شده است.
پایان یافتن محاصره شهرهای نبل و الزهرا باعث بازگشت زندگی و امید به آنها شده و خنده را بار دیگر بر لبان ساکنانشان ترسیم کرده است.

پربیننده ترین خبرها