معلم: تابوت‌ها در انتظار متجاوزان به سوریه است

معلم: تابوت‌ها در انتظار متجاوزان به سوریه است
شنبه 17 بهمن 1394 - 14:56

وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که اعضای هیأت سوری در مذاکرات ژنو، بدون پیش‌شرط وارد مذاکرات شد، اما طرف مقابل حتی اسامی مذاکره‌کنندگان را هم منتشر نکرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ولید معلم وزیر امور خارجه سوریه ظهر شنبه در نشستی خبری در دمشق گفت: همه باید بفهمند که سوری ها برای مذاکرات سوری-سوری و بدون هیچ گونه پیش‌شرط به ژنو رفتند.
معلم در سخنان خود که هم اکنون از شبکه العالم در حال پخش است، گفت: هیأت ریاض، پس از دستاوردهای نظامی ارتش سوریه در حلب، تصمیم گرفت از مذاکرات ژنو خارج شود.

معلم ادامه داد: هیچ یک از غربی ها، با معارضان داخلی که ماندن در داخل کشور را ترجیح دادند، ملاقات نکرد و فقط با مخالفانی که به خارج رفتند، دیدار انجام شد.

وزیر خارجه سوریه تاکید کرد: پس از پیروزی های اخیر ارتش سوریه، توطئه‌گران ناامید شدند و خودشان تصمیم به دخالت مستقیم در سوریه گرفته اند، اما بعید می دانم چنین اقدامی صورت بگیرد.

به گفته معلم، آمریکا نمی خواهد با ارتش سوریه که به جنگ داعش رفته، همکاری کند و عربستان هم در سوریه، مجری فرمان آمریکاست.

تابوت ها در انتظار متجاوزان است!

معلم تاکید کرد: هرگونه تجاوز به خاک سوریه، نتیجه ای جز بازگشت جنازه های متجاوزان در تابوت‌های چوبی نخواهد داشت.

وی ادامه داد: عربستان در یمن هیچ دستاوردی نداشته و چیزی هم باقی نمانده و جنگنده های عربستان، بار دیگر به جاهایی که قبلا بمباران کرده اند، حمله می کنند.

وزیر خارجه سوریه تاکید کرد: پایان جنگ در سوریه جز با شکست داعش و النصره و دیگر گروه های تروریستی مرتبط با آنها ممکن نیست.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها