قطع شدن خطوط ارتباطی تروریستها در اطراف حلب

قطع شدن خطوط ارتباطی تروریستها در اطراف حلب
دوشنبه 19 بهمن 1394 - 14:25

نیروهای ارتش سوریه پس از قطع خطوط امدادرسانی تروریستها در اطراف حلب، قصد دارند مناطق بیانون و کفین در حومۀ شهر حلب را از دست عناصر مسلح آزاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از روزنامه "الاخبار" لبنان، نیروهای ارتش سوریه بزرگراه حلب – اعزاز را درپی بازپس گرفتن منطقه "مایر" مسدود کردند.
مناطق حومۀ شمالی شهر حلب همچنان صحنه درگیری ها است، و ارتش همچنان مناطق حومۀ شمالی و شرقی این شهر را یکی پس از دیگری بازپس می گیرد و تلاشش را معطوف ایجاد کمربند امنیتی در اطراف شهر، قطع ارتباط تروریست ها با همدیگر و مسدود کردن مسیرهای پشتیبانی آنها کرده است.
نیروهای ارتش توانستند در شرق حلب روستای برلهین را به کنترل خود دربیاورند و روستای طعانه را نیز که چندی پیش ازدست داده بودند ، بازپس گرفتند ولی شهرک صنعتی حلب که در شمال شرق شهر حلب واقع است ، همچنان تحت تصرف داعش می باشد .
خبر دیگر اینکه درگیری بین نیروهای کُرد سوری و تروریستها نزدیک روستای الطاموره در جنوب شهرک الزهراء همچنان ادامه دارد و کُردها بخشی از این روستا را به کنترل خود درآورده اند .
کنترل ارتش بر منطقه مایر در شرق شهر نبل در مسدود کردن جاده حلب – اعزاز که نزدیک مرزهای سوریه با ترکیه واقع است ، تأثیر فراوانی داشت.

البته عملیات ارتش برای کنترل شهر مایر سنگین نبود، و همزمان با ورود نیروهای ارتش به مایر، تروریست ها در حال فرار به منطقه کفین بودند.

م.م-ح.ب
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها