آزادسازی چند منطقه در حلب و لاذقیه

آزادسازی چند منطقه در حلب و لاذقیه
جمعه 23 بهمن 1394 - 14:00

ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش دو تپه ضهره القرعه و ضهره القندیله آزاد کردند که بر روستای الطاموره در جنوب غرب شهرک الزهراء واقع در حومه شمالی حلب اشراف دارند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، نیروهای سوریه همچنین با زیر آتش گرفتن جاده امدادرسانی واقع در میان الطاموره و عندان را قطع کردند.
ارتش به همراه نیروهای مردمی همچنین در حومه شمال شرق لاذقیه چند نقطه راهبردی از جمله نقطه 1112 و نقطه 932 و ظهره البیدر المحروق و الاکتاف و خندق الشاحور و نقطه 8016 و روستای المحور و نقطه 529 و نقطه 466 و نقطه 425 و کوه زیاره البیضه را آزاد کردند.
اهمیت این عملیات در این است که تروریست ها در حومه غرب ادلب را زیر آتش ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش قرار می دهد.
ارتش سوریه و نیروهای ائتلافی همچنین تهاجم گروه تروریستی داعش به چند نقطه نظامی در کوهستان الثرده در جنوب فرودگاه دیرالزور را سد کرده و 25 داعشی را به هلاکت رساندند. 
همچنین گروه تروریستی داعش در جاده عمومی دیرالزور – الحسکه هدف قرار گرفت و پنج تن از عناصرش از جمله یک عراقی و یک مصری به هلاکت رسیدند.
از سوی دیگر ارتش سوریه با عناصر یک گروهک تروریستی در حومه روستای البغیلیه واقع در حومه غربی این استان به شدت درگیر شدند.
در همین راستا یک گروهک تروریستی به اصطلاح " مقاومت مردمی در البوکمال" 22 داعشی از جمله مسوول امنیتی آنها به نام ابوالولید المهاجر تونسی الاصل را به همراه سه تن از همراهانش به هلاکت رساند. 
209-8
 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها