حمایت ایران از انتفاضه، اسرائیل را خشمگین کرد

پنج‌شنبه 6 اسفند 1394 - 21:54

دفتر نخست وزیری رژیم صهیونیستی به حمایت مالی جمهوری اسلامی از خانواده های شهدای انتفاضه قدس واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی از کشورهای دنیا خواست به حمایت ایران از فلسطینی‌ها واکنش نشان دهند.
نتانیاهو در دیدار نخست وزیر بلغارستان، مدعی شد که "ایران در حال حمایت از تروریسم است" و کشورهای دنیا باید از این رژیم در مقابل ایران حمایت کنند.
"دانی دانون" سفیر رژیم اشغالگر نزد سازمان ملل متحد نیز در نامه ای به بان کی مون دبیرکل این سازمان، از او خواست که این اقدام ایران را محکوم کند.

« اوفیر گندلمان» رئیس دفتر "بنیامین نتانیاهو" نیز تصمیم ایران برای حمایت مالی از خانواده های شهدای انتفاضۀ قدس را محکوم کرد و گفت که ایران بعد از توافق هسته‌ای به خود اجازه می دهد دست به این اقدامات بزند.

"محمد فتحعلی" سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، اعلام کرد که ایران، به خانواده های هر یک از شهدای انتفاضۀ قدس، 7 هزار دلار کمک مالی خواهد کرد.
سفیر جمهوری اسلامی که در مقر سفارت ایران در بیروت سخن می گفت، همچنین از اعطای کمک 30 هزار دلاری به خانواده هایی خبر داد که رژیم اشغالگر صهیونیستی خانه های آن ها را ویران می کند.
فتحعلی، اعطای این کمک های مالی را اقدامی در چارچوب اجرایی کردن اعلامیۀ تهران در خصوص پشتیبانی از انتفاضۀ فلسطین اعلام کرد.

205-8

 

پربیننده ترین خبرها