شادی صهیونیست‌ها از تصمیم ارتجاع عرب علیه حزب‌الله +ویدیو

چهارشنبه 12 اسفند 1394 - 18:23

بیت المقدس، (العالم)- خبرنگار العالم در اراضی اشغالی گزارش داد؛ مصوبه شورای همکاری خلیج فارس مبنی بر تروریست دانستن حزب الله لبنان، باعث شادی و رضایت صهیونیست ها از نظر نظامی و سیاسی شده است.

خضر شاهین خبرنگار العالم در بیت المقدس اعلام کرد: صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی از اقدام شورای همکاری خلیج فارس در زمینه تروریست معرفی کردن حزب الله لبنان اظهار خوشحالی کردند و مقامات نظامی و سیاسی صهیونیست تاکید دارند که موضع حزب الله به طور کامل با مواضع تل آویو در زمینه تروریست دانستن حزب الله کاملا مطابقت دارد و این تصمیم در درجه اول به نفع بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی بوده است.
خضر شاهین در ادامه گفت: یک تحلیلگر سیاسی صهیونیست، اقدام شورای همکاری خلیج فارس در زمینه تروریست دانستن حزب الله لبنان را، جدیدترین بخش از سناریوی عادی سازی روابط با تل آویو دانست.
خبرنگار العالم  افزود: این موضع برخی از کشورهای عربی علیه حزب الله لبنان، باعث رضایت مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی و شادی افکار عمومی صهیونیست ها شد و برخی از آنها این اقدام را به منزله همپیمانی های جدیدی برای "اسرائیل" دانستند. اما این اقدام در درجه اول به نفع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم است که حزب الله را تروریست می داند و این دیدگاه کاملا با مواضع امریکا در این باره مطابقت دارد.
یادآور می شود کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه ای اعلام کردند حزب الله لبنان و کلیه سران، گردان ها و تشکیلات وابسته به آن را یک سازمان تروریستی می دانند. این شورا، همچنین اعلام کرد اعضای آن اقدامات لازم برای اجرای این بیانیه را براساس قوانین داخلی شان در زمینه مبارزه با تروریسم و قوانین بین المللی اجرا خواهند کرد.
این در حالی است که سید حسن نصر الله، دبیرکل حزب الله لبنان سه شنبه شب اعلام کرد؛ عربستان در زمینه ایجاد فتنه میان مسلمانان تلاش می کند و اعلام توقف کمک های نظامی به ارتش و نیروهای امنیتی لبنان باعث شده است بحران سیاسی این کشور، وارد مرحله جدیدی شود.

7- 216
 

پربیننده ترین خبرها