جوانان بحرینی بر پایبندی به اهداف انقلاب تاکید کردند

جوانان بحرینی بر پایبندی به اهداف انقلاب تاکید کردند
دوشنبه 24 اسفند 1394 - 22:35

العالم -ائتلاف جوانان انقلاب 14 فوریه بر پایبندی به اهداف انقلاب مردم بحرین و تشدید فعالیت های انقلابی درمقابله با نیروهای اشغالگر سعودی و ماموران امنیتی رژیم آل خلیفه تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، این ائتلاف که امروز(دوشنبه) همزمان با سالگرد ورود نیروهای سعودی به بحرین به همراه مردم به تظاهرات و اعتراض گسترده دست زدند ، تاکید کرد که فعالیت های انقلابی دربحرین علیه رژیم آل خلیفه و اشغالگران سعودی تشدید خواهد شد.

این ائتلاف همزمان با پنجمین سالروز اشغال بحرین از سوی نیروهای سعودی  از تصمیم به افزایش فعالیت های انقلابی در روزهای آینده خبر داد.

مردم بحرین با برگزاری راه پیمایی گسترده در مناطق مختلف در سالروز ورود نیروهای اشغالگر سعودی به کشورشان ، اعتراض خود را به حضور نیروهای بیگانه دراین کشور اعلام کردند.

تارنمای "مرآة البحرين"، گزارش کرد مناطق مختلف امروز صحنه تظاهرات بود و نیروهای رژیم آل خلیفه برای متفرق کردن تظاهرکنندگان از گلوله های ساچمه ای و گازهای اشک آور استفاده کردند.

مراکز تجاری و مغازه ها هم در پنجمین سالروز ورود نیروهای اشغالگر سعودی به بحرین تعطیل بود و نیروهای امنیتی بحرینی به محاصره مناطق مخالف رژیم آل خلیفه و از بین بردن موانعی که اشغالگران گذاشته بودند، اقدام کردند.

تظاهرکنندگان بحرینی، خروج نیروهای اشغالگر سعودی و اماراتی را از خاک بحرین خواستار شدند و تاکید کردند که رژیم آل خلیفه حق نقض استقلال بحرین را ندارد.

کانون این اعتراض ها میدان " اللؤلؤة " در مرکز شهر منامه پایتخت بحرین بوده است.

نیروهای مخالف بحرینی دیروز (یکشنبه) با صدور بیانیه ای اعلام کردند که نیروهای سعودی درسالهای اخیر ضمن ارتکاب جنایت جنگی ، حاکمیت بحرین را نقض کرده و درجهت دامن زدن به اختلافات طایفه ای و نادیده گرفتن هویت تاریخی شهروندان بحرینی گام برداشته اند.

دراین بیانیه تاکید شد که مقاومت در برابر اشغالگران سعودی با اشکال مختلف و ابزارهای مشروع مایه افتخار و سربلندی و نشان دهنده تاکید شهروندان برحفظ استقلال و حاکمیت کشورشان است.

از زمان شروع انقلاب مردمی در بحرین در14 فوریه 2011 ، دست کم 160 شهروند بحرینی به ضرب گلوله نیروهای رژیم آل خلیفه و مزدوران آن شهید شدند.

مسئولان آل خلیفه همچنین حدود 4 هزارتظاهرکننده از جمله عده ای از رهبران مخالف را در پنج سال گذشته زندانی کرده اند.

خاندان حاکم در بحرین نیروهای موسوم به " سپر جزیره " را برای سرکوب تظاهرکنندگان و اعتراض های گسترده مردمی به بحرین آورده است.
215-9

پربیننده ترین خبرها