نماینده سوریه: دیدار با دیمیستورا مثبت بود

نماینده سوریه: دیدار با دیمیستورا مثبت بود
سه شنبه 25 اسفند 1394 - 13:21

رئیس هیئت اعزامی دولت سوریه به گفت وگوهای ژنو، در مقر سازمان ملل در ژنو، با "استفان دیمیستورا" فرستادۀ ویژۀ دبیرکل سازمان ملل به سوریه و معاونانش دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، "بشار جعفری" رئیس هیئت اعزامی سوریه و نماینده دائم این کشور در سازمان ملل، این دیدار را مثبت و سازنده توصیف و تاکید کرد که در جریان دیدار با دیمیستورا، اهمیت و ضرورت برنامه ریزی درست برای ایجاد پیکرۀ مناسب جهت حرکتِ درست و بنیادین به سمتِ مرحلۀ ایجاد بن مایه و مضمون بررسی شد.

جعفری خاطر نشان کرد: میان ما و فرستادۀ ویژۀ دبیرکل سازمان ملل در خصوص اهمیت زمینه سازیِ درست و تکمیلِ نگاهِ درست به موضوع تفاهم و توافق تفاهم مشترک وجود داشت.

وی افزود: ما برنامه های خوبی در دستور کار قرار دادیم تا بتوانیم جلسۀ دوم از دیدار با فرستادۀ ویژۀ دبیرکل را روز چهارشنبۀ آینده برگار کنیم. دیمستورا خاطر نشان کرد که ساختار گفت وگوهایی که صورت خواهد گرفت، بر اساس دیدار روزانه و متناوب با هیئت دولت سوریه به صورت یکی در میان خواهد بود.

جعفری تاکید کرد: ما امیدواریم که همه هیئت های دیگر به منظور اجرایی کردن قطعنامۀ 2254 و بیانیه های وین و اعلامیه مونیخ؛ به ژنو آمده باشند زیرا در این بیانیه ها، بر ضرورت مشارکتِ گسترده ترین طیف از مخالفان سوری در گفت وگو تاکید شده است.

205-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها