هواپیما ربایی برای رساندن نامه به دست زن سابق+ تصاویر

هواپیما ربایی برای رساندن نامه به دست زن سابق+ تصاویر
سه شنبه 10 فروردين 1395 - 14:30

العالم - رباینده هواپیمای مصری خواستار رساندن یک نامه چهارصفحه ای به زن سابق خود و ملاقات با او شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، هواپیما ربا ضمن درخواست پناهندگی قبرس، خواستار ملاقات با همسر سابق خود " مارينا باراشكو" شده که تبعه قبرس و در نزدیکی فرودگاه لارناکا ساکن است.

رباینده همچنین یادداشتی چهار صفحه ای برای رساندن به دست همسرش به ماموران امنیتی حاضر در فرودگاه داده است.

منابع خبری گزارش کردند که خانم قبرسی به درخواست مسئولان کشورش برای ملاقات با همسر سابق خود عازم فرودگاه لارناکا شده است.

منابع مصری و قبرسی تاکنون درباره صحت عکس منتسب به همسر سابق رباینده هواپیمای مصری که دربرخی سایت ها منتشر شده اظهار نظر نکرده اند.

 درهمین حال "نیکوس آناستاسیادس "رئیس جمهوری قبرس امروزدر گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرد که هواپیما ربایی امروز ارتباطی با فعالیت های تروریستی ندارد.

به دنبال آزادی سرنشینان هواپیمای مصری که صبح امروز ربوده شد، تصویری از رباینده این هواپیما که از او به عنوان استاد دانشگاه یاد شده ، منتشر شد.

برخی منابع مصری هواپیما ربا را فردی مصری به نام " ابراهیم عبدالتواب سماحه " استاد دانشکده دامپزشکی دانشگاه اسکندریه مصر معرفی کرده اند.

با این حال تارنمای مصری الیوم السابع گزارش کرد که رباینده فردی به نام سیف الدین مصطفی استاد تاریخ در منطقه الضاهر در قاهره است.

براساس این گزارش هواپیما ربا در نخستین مرحله تمام سرنشینان مصری هواپیما و در مرحله بعد چهار خارجی غیر مصری را آزاد کرده است.

هواپیمای ایرباس 320 متعلق به شرکت هواپیمایی مصر دریک پرواز داخلی از اسکندریه به سمت قاهره درحرکت بود که رباینده خلبان آن را مجبور به خروج از خاک مصر و تغییر مسیر به سمت قبرس کرد.

شرکت هواپیمایی مصر اعلام کرد که علاوه بر سرنشینان مصری، 21 هلندی، آمریکایی، بلژیکی، انگلیسی، فرانسوی، سوریه ای و ایتالیایی هم مسافر این هواپیما بوده اند.

9

پربیننده ترین خبرها