قرص‌هایی برای دخترانِ انتحاریِ بوکوحرام ..

قرص‌هایی برای دخترانِ انتحاریِ بوکوحرام ..
شنبه 14 فروردين 1395 - 14:06

گروه تروریستی بوکوحرام، برای انجام عملیات انتحاری، به زنان و دختران قرص می خوراند و به آنان بمب می بندد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، روزنامه دیلی تلگراف در تازه ترین گزارش خود از شیوه های به کارگیری انتحاری ها از سوی گروه تروریستی بوکوحرام فاش کرد که عناصر این گروه به زنان و دختران قرص می خورانند و سپس به آن ها بمب می بندند و آنان را میان غیرنظامیان می فرستند سپس منفجرشان می کنند.

دیلی تلگراف در این گزارش، ماجرای دختری به نام "حلیمه" را روایت می کند که به گروه بوکوحرام پیوست آن گاه به همراه چند دخترِ دیگر، مأمورِ انجام عملیات انتحاری شد.

حلیمه پیش از آن که بتواند خود را در میان مردم منفجر کند، توسط پلیس شناسایی شد به همین دلیل نتوانست خود را منفجر کند، اما در انفجار یکی از دخترهای انتحاری، پاهایش را از دست داد.

به نوشتۀ دیلی تلگراف، گروه تروریستی بوکوحرام، که چندین پایگاه خود را در قارۀ آفریقا از دست داده است، صدها زن و دختر را به کار گرفت تا بتواند در منطقه ترس و وحشت ایجاد کند.

به گفتۀ "جویل بیلام" پزشک معالجِ حلیمه، وی احتمالاً به میل خود از خانه خارج شده، اما برای انجام عملیات انتحاری، قطعاً قرص خورانده شده است.

دیلی تلگراف، گروه بوکوحرام را یکی از خونریزترین گروه های تروریست در جهان معرفی کرد و نوشت: این گروه تاکنون 6600 انسان کشته است که این تعداد، بیشتر از تعداد قربانیان گروه تروریستی داعش، بالغ بر 6100 نفر است.

205-8

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها