بیانیه حزب‌الله درباره حذف شبکه المنار از نایل‌سَت

بیانیه حزب‌الله درباره حذف شبکه المنار از نایل‌سَت
چهارشنبه 18 فروردين 1395 - 22:44

حزب الله لبنان از مصر به علت جلوگیری از پخش شبکه ماهواره‌ای المنار انتقاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب الله لبنان چهارشنبه در بیانیه ای اعلام کرد: شرکت مخابرات مصر با جلوگیری از پخش شبکه ماهواره ای المنار از ماهواره نایل ست آشکارا حق آزادی بیان و اندیشه را نقض کرده و درپی خفه کردن صدای مقاومت و آزادیخواهی است.

حزب الله در بیانیه خود افزود: شبکه المنار شعار مقاومت و آزادیخواهی را در سرلوحه کار خود گنجانده است در این برهه از مصر انتظار نمی رفت که از پخش این شبکه جلوگیری کند کشوری که در این برهه باید برای بهبود اوضاع مسلمانان و کشورهای اسلامی و عربی تلاش کند.

در بیانیه حزب الله آمده است: جلوگیری از پخش شبکه المنار از ماهواره نایل ست نشان می دهد که مصر به جرگه برخی از نظام های حاکم عرب که بر ضد مقاومت و رسانه های مقاومت فعالیت می کنند، پیوسته است.
بر اساس بیانیه، رسانه های حامی مقاومت در لبنان و فلسطین همچون گذشته از حق و عدالت و آزادیخواهی حمایت خواهند کرد و هیچ اقدام ظالمانه ای صدای این رسانه ها را خاموش نخواهد کرد. رسانه هایی که سختی ها و ممنوعیت ها را پشت سر خواهند گذاشت و همچون قبل حضور خود را در صحنه نشان خواهند داد.

حزب الله تاکید کرد: درخواست ما از شرکت ارتباطات مصر این است که برای احترام به حق آزادی بیان و برای اثبات پایبندی خود به تعهداتش در قبال رسانه های طرف قرارداد از تصمیم خود فورا منصرف شود و از دولت قاهره نیز می خواهیم که شرکت مذکور را برای انصراف از تصمیم خود زیر فشار بگذارد. مردم مصر قبل از دیگران می دانند که جلوگیری از پخش شبکه المنار از ماهواره نایل ست، خدمت به رژیم صهیونیستی است.  

7- 214

 

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها