پاسخ فلسطینی‌ها به موضع عربستان در قبال مقاومت+فیلم

دوشنبه 30 فروردين 1395 - 22:13

رام الله، (العالم) ـ شرکت کنندگان در جشنواره مردمی حمایت از مقاومت لبنان در کفرنعمه نزدیک رام الله، با تاکید بر اینکه مقاومت فلسطین امتداد و استمرار مقاومت لبنان است، از کشورهای عربی خواستند تا روابط خود را با رژیم اشغالگر قطع کنند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، گروههای فلسطنی در روستای کفرنعمه در نزدیکی رام الله مراسمی مردمی در حمایت از مقاومت لبنان برگزار کردند تا موج حمله به حزب الله از سوی برخی کشورهای عربی را محکوم کنند.

شرکت کنندگان در این مراسم از کشورهای عربی خواستند تا روابط خود را با رژیم اشغالگر اسراییلی قطع کنند و تاکید کردند که مقاومت ملت فلسطین امتداد مقاومت در لبنان است.

صدها فلسطینی تحت شعار "مقاومت لبنان خاری در گلوی رژیم صهیونیستی است" در جشنواره حمایت از مقاومت در لبنان که در معرض حملات گسترده از سوی طرفهای عربی رسمی و سیاسی قرار می گیرد، شرکت کردند.

احسان سالم عضو جریان ملی و اسلامی در گفتگو با شبکه خبری العالم گفت: این صدای ملت فلسطین است که به تمام جهانیان و به نظام های مرتجع می گوید که مقاومت تنها گزینه اش است و آنها نخواهند توانست دستاویز مستحکم و استواری (العروه الوثقی) که ملت ما را با مقاومت و نیروهای آن خواه در لبنان یا سوریه یا یمن و یا در هر نقطه ی دیگر متصل می کنند، بشکنند.

ملت فلسطین با برافراشتن پرچم ها و تصاویر رهبران مقاومت اسلامی، از کشورهای عربی که مقاومت را محکوم کردند و آن را تروریست خواندند و با سیاست های رژیم اشغالگر در این خصوص همراهی کردند، خواستند تا روابط علنی و محرمانه خود را با اسراییل قطع کنند.

عادل سماره اندیشمند فلسطینی هم در گفتگو با العالم اظهار داشت: این اقدام پاسخی به موضع عربستان در واگذاری گذرگاه های آبی و زمینه سازی برای به رسمیت شناختن اسراییل است . ما با تروریست خواندن مقاومت مخالفیم. مقاومت، گزینه راهبردی است.

فلسطینی ها با برگزاری این جشنواره تاکید کردند که مقاومت آنها امتداد مقاوت در لبنان است. هدف یکی است، دشمن یکی است و تعرض به هر مقاومت به معنای تعرض به گزینه ملتهاست.

7- 210

پربیننده ترین خبرها