شیخ رائد صلاح:

مسجدالاقصی درخطر است

مسجدالاقصی درخطر است
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1395 - 14:33

رئیس جنبش اسلامی در اراضی فلسطینی اشغالی در سال 1948 میلادی در پیامی فوری درباره نقشه‌های "بسیار خطرناک و جنون آمیز" صهیونیست ها علیه مسجد الاقصی هشدار داد و از مسلمانان جهان خواست در برای مقابله با این خطر بپا خیزند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین شیخ رائد صلاح تصریح کرد: همچنان با صدای بلند تاکید و هشدار می دهم که به نظر می رسد توطئه های خبیث و نقشه های بسیار خطرناک و جنون آمیزی وجود دارد که صهیونیست های تندرو قصد اجرای آن علیه مسجد الاقصی را دارند و ممکن است که آن را در روزهای موسوم به "عید فصح" انجام دهند.
شیخ رائد صلاح به حملات و اقدامات شدید سرویسهای امنیتی رژیم صهیونیستی در شهر قدس و مناطق فلسطینی نشین به منظور جلوگیری از حضور مردان و زنان فلسطینی برای دفاع از مسجد الاقصی اشاره کرد و گفت: هدف صهیونیست ها این است که مسجد الاقصی را به تنهایی به کنترل خود در بیاورند.
شیخ رائد صلاح ابراز نگرانی کرد که محاسبات جنون آمیز صهیونیست ها فراتر از خواندن تلمود ( که از آن به‌عنوان «تورات شفاهی» یاد می‌شود) در داخل مسجد الاقصی و ذبح قربانی در اعیاد خود و تدریس درس های تلمودی در ورودیهای آن باشد. نگرانم که توطئه های خبیث و شرارت آمیز خطرناکتری در انتظار مسجد الاقصی باشد.
وی افزود: لذا در پیام فوری خود به همه امت مسلمان و جهان عرب و ملت فلسطین می گویم که هوشیار و آگاه باشید و برخیزد زیرا مسجد الاقصی در خطر است.
نهادهای صهیونیستی موسوم به "هیکل" (معبد ادعایی) شب گذشته تمرین های فرضی ذبح قربانی را در محله جبل الزیتون مشرف بر بخش قدیمی شهر قدس و مسجد الاقصی اجرا کردند. این مراسم با مشارکت شماری از خاخام های صهیونیست تحت تدابیر شدید نیروهای پلیس و نظامیان صهیونیست برگزار شد.
6ـ 211-8

پربیننده ترین خبرها