نتانیاهو پشت پرده حملات به مسجدالاقصی

نتانیاهو پشت پرده حملات به مسجدالاقصی
يکشنبه 5 ارديبهشت 1395 - 15:13

یکی از رهبران گروه‌های فلسطینی در سرزمینهای اشغالی فلسطین از ریاست نخست وزیر رژیم صهیونیستی بر یک تشکل یهودی تندرو برای حمله به مسجدالاقصی و عضویت شماری از وزرای کابینه دراین تشکل پرده برداشت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ "کمال الخطیب" در گفت وگو با "قدس پرس" از وجود یک تشکل مشترک متشکل از سازمانها و انجمنهای یهودی تندرو خبر داد که در زمینه برنامه ریزی برای حملات مشترک به مسجدالاقصی فعالیت دارند، و ریاست آن بر عهده بنیامین نتانیاهو است و 8 وزیر نیز عضو آن هستند.

معاون رییس جنبش اسلامی اراضی اشغالی سال 48، که چندین ماه پیش رژیم اشغالگر فعالیت وی را ممنوع اعلام کرد، گفت: نتانیاهو همچنان به همه دنیا، ملت فلسطین و خودش دروغ می گوید وسخنانش درباره تعهد کابینه وی به حفظ وضعیت مسجدالاقصی دروغ محض است زیرا وی برای تسلط یافتن بر مسجد الاقصی به تهدید، ارعاب و وعده متوسل می شود.

وی خاطرنشان کرد: نتانیاهو درصدد پنهان کردن طرح های واقعی خود برای حمله گسترده بی سابقه به بیت المقدس و مسجدالاقصی است.

الخطیب تأکید کرد: نتانیاهو ابتدا سخنانی ایراد وسپس به شدت با آن مخالفت می کند، حمله وی به سازمان علمی، فرهنگی و تربیتی ملل متحد "یونسکو" نیز تاکیدی بر این مدعا است.

معاون رییس جنبش اسلامی اراضی اشغالی سال 48، گفت: نتانیاهو با ابراز مخالفت خود با نظر یونسکو در صدد تهییج عمومی در اسراییل است تا در قالب حملات به مسجدالاقصی شکل یابد و واکنشهای جنون آمیزی به این تصمیم بین المللی داده شود.

217 ـ 211-8

پربیننده ترین خبرها