روسیه: افراد مسلح در حلب، ضربات سهمگینی متحمل شده اند

روسیه: افراد مسلح در حلب، ضربات سهمگینی متحمل شده اند
پنج‌شنبه 16 ارديبهشت 1395 - 12:47

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: گروههای مسلح در تلاش هایشان برای به کنترل درآوردن مربع الزهرا در شهر حلب، ضربات سهمگینی متحمل شده و به مواضع اصلی شان بازگشته اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، وزارت دفاع روسیه در بیانیه ای اعلام کرد: گروههای مسلحی که خودشان را مخالف دولت می دانند در کنار عناصر مسلح جبهه النصره با هدف کنترل بر مربع الزهرا، آن را مورد حمله قرار دادند و پس از دریافت ضربات سنگینی به مواضع اصلی شان بازگشتند.
خبرگزاری "نووستی" روسیه گزارش کرد: ایگور کناشینکف سخنگوی وزارت دفاع این کشور نیز اعلام کرده بود نیروهای دولت سوریه بخش بزرگی از استان حلب را در کنترل دارند اما وضعیت در این منطقه پیچیده است و "آتش بس موقت" می تواند زمینه ای برای توقف کامل درگیری ها درآن باشد.
به گفته کناشینکف، وضعیت حلب دشوار و پیچیده است. اما نیروهای دولتی بخش بزرگی از استان را در کنترل دارند و بخشی نیز تحت کنترل جبهه النصره و بخش دیگری نیز تحت کنترل "مخالفان" قرار دارد.
این مقام نظامی روس تأکید کرد در چندین مورد گروههای مسلحی که خودشان را مخالفان دولت می نامند در زیر پرچم گروهک النصره حضور یافته اند، این واقعیت ها وجود دارند و ما به خوبی از آنها اطلاع داریم. همچنین این امر را به همکاران امریکایی مان در مرکز هماهنگی اردن نیز اطلاع داده ایم و آنها نیز در جریان این موضوع هستند.

216-9

پربیننده ترین خبرها