نقض آتش بس وجنایات سعودیها دریمن ادامه دارد

نقض آتش بس وجنایات سعودیها دریمن ادامه دارد
يکشنبه 19 ارديبهشت 1395 - 08:22

یمن (العالم) ـ خبرنگار شبکه خبری العالم در یمن گزارش داد که متجاوزان سعودی و مزدوران آنها با حمله به مناطق مسکونی یمن آتش بس را در این کشور همچنان نقض می کنند.

شاهر بسطی گزارشگر شبکه العالم در یمن گفت: جنگنده های متجاوز سعودی و مزدوران آن به نقض آتش بس در یمن ادامه می دهند به طوری که در یکی از حملات، جنگنده های سعودی روستای الکبس را در استان صنعا هدف قرار دادند. 

هفت کشته در انفجار انتحاری

بنابر این گزارش، در ادامه حمله نیروهای سعودی و مزدوران آنان به مناطق مسکونی در یمن بر اثر انفجار یک فرد انتحاری در بازاری در شهر مارب هفت نفر کشته و 15 نفر دیگر زخمی شدند.

همچنین شماری از عناصر مسلح در درگیری های داخلی خود در تعز کشته شدند.

حملات مزدوران سعودی به یمنی ها با تسلیحات سنگین
مزدوران سعودی همچنین با تسلیحات سنگین مناطق حریم، مبدعه و بنی بارق را در شهر نهم در استان صنعا بمباران کردند. یک منبع امنیتی یمنی اعلام کرد: مزدوران سعودی با حملات توپخانه ای و موشکی خود شماری از مناطق استان مارب را در شمال شرقی یمن هدف قرار دادند.  مناطق جبل الاشقری، مخدره، مشجح و هیلان در شهر سرواح هدف حملات خمپاره ای و موشکی قرار گرفت.

مزدوران سعودی مناطق مسکونی را در منطقه جحملیه استان تعز نیز هدف قرار دادند و در این حملات خسارات گسترده ای به خانه های مردم وادار شد. همچنین مزدوران سعودی مواضع ارتش و کمیته های مردمی یمن را در دو شهر وازعیه و ذوباب هدف قرار دادند.

انفجار انتحاری در مارب

به دنبال انفجار یک انتحاری در شهر مارب نیز شماری از شهروندان یمنی کشته و زخمی شدند. این در حالی است که نیروهای امنیتی یمن پیش از این شماری از گروه های تروریستی را بازداشت کرده بودند. این گروه ها به دنبال جاسازی بسته های انفجاری در استان مارب برای هدف قرار دادن نیروهای ارتش و غیرنظامی بودند.

از سوی دیگر درگیری های شدیدی میان نیروهای متجاوز در شهر تعز در گرفت که به دنبال آن شماری از مزدوران کشته شدند خبرها حاکی است که گروه های مسلح در این منطقه به اعدام های دسته جمعی اسرای خود روی آورده اند.

211

پربیننده ترین خبرها