بشار اسد در دیدار ولایتی چه گفت؟

بشار اسد در دیدار ولایتی چه گفت؟
يکشنبه 19 ارديبهشت 1395 - 13:54

رئیس جمهور سوریه از ثبات موضع جمهوری اسلامی ایران در حمایت از پایداری ملت سوریه قدردانی کرد و گفت همه سوری ها قدردان این موضع هستند.

به گزارش پایگاه شبکه خبری العالم، بشار اسد روز شنبه در دیدار مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل، از ثبات موضع ایران در حمایت از سوریه قدردانی کرد.
مشاور مقام معظم رهبری نیز «رهبری» بشار اسد را «بی نظیر در تاریخ» توصیف کرد.
در این دیدار بشار اسد تاکید کرد: بسیاری از کشورهای غربی و منطقه ای که سبب ساز به وجود آمدن تروریسم در سوریه طی سال های گذشته هستند، همچنان به صورت پیدا و پنهان از تروریست ها حمایت می کنند و با وجود تلاش ها برای متوقف کردن جنگ و حمایت از گزینه سیاسی در سوریه، به حمایت های خود از تروریست ها ادامه می دهند.
رئیس جمهور سوریه از ثبات موضع ایران در حمایت از پایداری ملت سوریه قدردانی کرد و گفت همه سوری ها قدردان این موضع هستند. موضع ایران در جنگی که سوریه با آن مواجه است، سبب تقویت روابط مستحکم بین دو کشور است که از سه دهه گذشته وجود دارد.
دو طرف در این دیدار بر اهمیت «جبهه مبارزه با تروریسم به رهبری سوریه، ایران و روسیه» تاکید کردند و گفتند «این تلاش ها سنگ بنای نابودی تروریسم و افراط گرایی و نیز بازگرداندن امنیت و ثبات به سوریه و منطقه» است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها