70 تروریستِ النصره،از ترکیه وارد سوریه شدند

70 تروریستِ النصره،از ترکیه وارد سوریه شدند
سه شنبه 21 ارديبهشت 1395 - 10:37

70 تروریستِ مسلح با سه خودروی حامل سلاح و مهمات، برای حمایت از گروه تروریستی جبهه النصره، از ترکیه وارد سوریه شدند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، مرکز حمیمیم وابسته به وزارت دفاع روسیه، با صدور بیانیه ای اعلام کرد: عناصر گروه تروریستی جبهه النصره، در اطراف شهر حلب، به عملیات نظامی ضد نیروهای سوریه ادامه می دهند تا بتوانند آتش بس را به هم بزنند.
مرکز حمیمیم که عهده دار هماهنگی آشتی ملی در سوریه است، به نقل از منابع بومی خاطر نشان کرد که عناصر تروریستِ جبهه النصره، روز دوشنبه دو منطقه الشیخ مقصود و العامریه و همچنین فرودگاه نظامی النیرب را با توپ های دست ساز گلوله باران کردند و اردوگاه آوارگانِ حندرات را نیز به ضرب گلوله های خمپاره هدف قرار دادند.

5بار نقض آتش بس در 24 ساعت گذشته

این مرکز تاکید کرد که طی 24 ساعت گذشته، عناصر مسلح تروریست، 5 بار آتش بس را نقض کردند که 3 مورد از آن ها در استان دمشق و 2 مورد در استان حماه بود.
در این بیانیه همچنین تاکید شده است که تروریست های جیش الاسلام، قرارگاه های نیروهای دولتی سوریه در استان دمشق را سه بار با گلوله های توپ هدف قرار دادند.

نقض آتش بس و حملات خمپاره ای احرار الشام
احرار الشام، از دیگر گروه های مسلح تروریست در سوریه نیز با نقض آتش بس، روستاهای لطمین و الزکاه را به ضرب گلوله های خمپاره هدف قرار دادند.
مرکز حمیمیم تاکید کرد که مقررات آتش بس، در بیشتر مناطق سوریه حاکم شده است و شمار روستاها و مناطق سوری که به آتش بس پیوسته اند، به 97 مورد می رسد، با این حال، گروه های مسلح تروریست، در 52 منطقه حضور دارند.

205 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها