خودکشی آنلاین !+فیلم

پنج‌شنبه 23 ارديبهشت 1395 - 09:56

العالم - مقام های پلیس فرانسه تحقیقاتی درباره فوت دختر جوانی آغاز کردند که با اپلیکیشن پریسکوپ گوشیهای هوشمند، لحظه خودکشی خود را به صورت آنلاین پخش کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، برخی گزارشها حاکی است این دختر جوان 19 ساله روز سه شنبه خود را زیر چرخ های قطاری در ایستگاه منطقه " ایسون " در 40 کیلومتری جنوب پاریس پایتخت فرانسه انداخت.

هنوز ویدئوی خودکشی این دختر دراپلیکیشن پریسکوپ شرکت توییتر که در دسترس است.

" اریک لالمو" یکی ازکارآگاهان فرانسوی گفت: تحقیقات درباره صحبتها و پیام های این دختر در گوشی اش همچنان ادامه دارد.

این دختر پیش از خودکشی با ضبط ویدئویی در آپارتمان خود گفته بود تصمیم دارد ویدئویی پخش کند که دیدن آن را برای کاربرهای سن پایین توصیه نمی کند، چون حاوی صحنه های تکان دهنده است.

دختر جوان در این ویدئو از مورد تجاوز قرارگرفتن خبرداده و نام  فرد متجاوز را ذکر کرده است.

 

 

این اولین بار نیست که کاربران با استفاده از اپلیکیشن پریسکوپ، مطالب غیر مناسب پخش می کنند.در آوریل گذشته مقام های امریکایی خانمی را در ایالت اوهایو به پخش فیلم تجاوز به دختر جوانی متهم کردند.

پلیس آمریکا همچنین گروهی نوجوان را که از مرحله پرتاب خود بر روی یک کامیون  فیلم گرفته بودند، بازداشت کرد.

پریسکوپ اپلیکیشنی برای به اشتراک گذاری ویدیوهای زنده از طریق گوشی و تبلتهای اندرویدی است که توسط کمپانی توییترمنتشر شده و در دسترس کاربران قرار گرفته است.

این اپلیکیشن و یا سرویس به کاربران امکان میدهد ویدیوهایی را به صورت زنده و از طریق دوربین دستگاه اندرویدی با سایر کاربران درسراسر جهان به اشتراک گذاشته و ویدیوهای در حال پخش توسط سایر کاربران را نیز تماشا کنند.

9

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها