بیانیه حزب‌الله به مناسبت شهادت یار عماد مغنیه

بیانیه حزب‌الله به مناسبت شهادت یار عماد مغنیه
جمعه 24 ارديبهشت 1395 - 09:07

حزب الله لبنان با انتشار بیانیه ای از مصطفی بدر الدین فرمانده ارشد مقاومت که در انفجار مقر حزب الله در نزدیکی فرودگاه دمشق به شهادت رسید، تجلیل کرد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، حزب الله لبنان در ساعات اولیه صبح امروز جمعه با اعلام خبر شهادت مصطفی بدرالدین فرمانده ارشد مقاومت معروف به "ذوالفقار" در اطراف فرودگاه دمشق، تاکید کرد: این شهید در اغلب عملیات های مقاومت اسلامی از سال 1982 میلادی شرکت داشت و سه شنبه شب به شهادت رسید.

بنا بر اعلام حزب الله؛ تحقیق برای تعیین علت و نوع این انفجار ادامه دارد.

در بیانیه حزب الله آمده است: مصطفی بدالدین چند ماه پیش تاکید کرد که از سوریه بازنخواهد گشت؛ مگر اینکه شهید شود یا پرچمدار پیروزی باشد. او فرمانده جهادگر بزرگی بود که امروز پیکرش با پرچم پیروزی به میهن بازگشت.

براساس این بیانیه، مصطفی بدر الدین در مقابله با گروههای تکفیری در سوریه که نوک پیکان طرح آمریکایی- صهیونیستی در منطقه هستند، سرسختانه جهاد و مبارزه کرد.

حزب الله افزود: مصطفی بدرالدین بعد از زندگی سرشار از جهاد، اسارت و جراحت و دستاوردهای ویژه عظیم، با شهادت به حیات خود پایان داد و به قافله فرماندهان شهید از جمله یار و همقطار عزیز خود شهید فرمانده حاج عماد مغنیه پیوست.

آمریکا مصطفی بدرالدین را در فهرست تحریم های خود قرار داده بود. وی برادر همسر شهید فرمانده عماد مغنیه است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها