مصاحبه با العالم، همکاری با دشمن است!

مصاحبه با العالم، همکاری با دشمن است!
يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 - 15:27

روزنامه نگار و نویسندۀ بحرینی نزدیک به دولت آل خلیفه، بازخواست مهمانان و شرکت کنندگان در برنامه‌های شبکه خبری العالم را خواستار شد و برخورد با آنان را "واجب" دانست.

"فیصل الشیخ" روز یکشنبه در مطلبی در سایت روزنامه بحرینی "الوطن"، تأکید کرد که موضوع شرکت بحرینی‌ها در برنامه‌های شبکه خبری العالم باید پایان یابد، زیرا طبق ادعای وی ادامه آن به معنای استمرار تخریب چهرۀ بحرین در سطح بین المللی است.
این روزنامه‌نگار بحرینی با مطرح کردن ادعای "تهدیدهای تاریخی" ایران علیه بحرین و "حمایت  از آشوب"، مدعی شد: "مرز روابط با همسایۀ دشمن باید بدون هیچ استثناء شامل همه چیز باشد، و هرکسی که ساده از کنار این موضوع عبور کند باید طبق قانون بازخواست شود، زیرا این اقدام به معنای پذیرفتن اقدام ایران علیه بحرین است..  بنابراین مشارکت و ارتباط با ایرانیها به هر نوع و شیوه‌ای، به معنای ضدیت با نظام بحرین است و نه چیز دیگر."
وی در ادمه ادعاهایش افزود: "من در اینجا از شبکۀ خامنه‌ای سخن می‌گویم که به نام شبکه العالم معروف است. این شبکه از آغاز تلاش برای کودتا در سال 2011 تا کنون برنامه خود را برای هدف قرار دادن بحرین تنظیم کرد و حتی ساعتهای بیشتری را به پخش برنامه‌هایش اختصاص داد."
فیصل الشیخ مدعی شد: "این حمایت رسانه‌ای ایران در حد خود نشانه‌ای از اقدامات این کشور علیه ما است."
این روزنامه‌نگار بحرینی خاطرنشان کرد که با مقایسه برنامه‌های شبکه العالم و دیگر شبکه هایی که به ایران مرتبط هستند، مشخص می‌شود که تفاوت بسیار بزرگی بین این شبکه‌ها با شبکه‌های کشورهای دیگر دنیا، در خصوص توجه به موضوع بحرین وجود دارد.
نویسندۀ این مطلب از مسؤولان بحرینی خواست، به موضوع شرکت شخصیتها و نمایندگان جمعیتهای مختلف بحرینی در ‌برنامه‌های شبکه العالم توجه کنند، و کسانی را که با "دشمن" همکاری می کنند، مورد بازخواست قرار دهند.
بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی شاهد انقلاب مردمی علیه نظام آل خلیفه است. مردم خواهان آزادی، برقراری عدالت و رفع تبعیض و روی کار آمدن نظامی منتخب در کشورشان هستند.
این درخواست ها با سرکوبگری نظام حاکم بحرین با همدستی برخی کشورهای عربی از جمله عربستان روبرو شده است. بحرین در سرکوب مردم همچنین عناصر پاکستانی را به خدمت گرفته است.
نیروهای نظامی مشترک شورای همکاری خلیج فارس موسوم به سپر جزیره نیز در این راه به نظام بحرین کمک می کنند.
در این مدت، صدها نفر شهید یا زخمی شده و یا به زندان افتاده و شکنجه شده اند.
نظام بحرین برای خاموش کردن شعله اعتراض ها شمار زیادی از رهبران مخالف را بازداشت و با پرونده سازی به زندانهای طولانی مدت محکوم کرده است.
با وجود همه این اقدام ها، جنبش مردم بحرین برای دستیابی به خواسته های خود همچنان ادامه دارد و آنها با برپایی تظاهرات خواهان برآورده شدن این خواسته ها هستند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها