عراقی ها عاملان داعشی حمله به واحد گازی خود را کشتند

عراقی ها عاملان داعشی حمله به واحد گازی خود را کشتند
يکشنبه 26 ارديبهشت 1395 - 22:08

العالم - نیروهای امنیتی عراق در درگیری با گروهی از نیروهای داعش که به واحد تولید گاز مایع التاجی در شمال بغداد حمله کرده بودند، همه آنها را کشتند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، در حمله امروز(یکشنبه) هشت عنصر گروهک تروریستی داعش به واحد تولید گاز مایع التاجی  شماری از کارکنان این نیروگاه کشته و تعدادی نیز زخمی شدند و 3 مخزن گاز هم آتش گرفت.
دراین حمله ابتدا یک انتحاری خودروی بمب گذاری شده را در نزدیکی درورودی کارگاه منفجر کرد و هفت انتحاری پس از ورود به محوطه  در درگیری با نیروهای امنیتی کشته شدند. چند نفر از تروریست ها هم کمربند انفجاری خود را در محوطه واحد تولید گاز مایع منفجر کردند که باعث کشته و زخمی شدن تعدادی از کارکنان آن شد.
" سعد معن " سخنگوی عملیات مشترک بغداد در این باره اعلام کرد: گروهی تروریستی امروز وارد واحد تولید گاز مایع التاجی شدند و اولین مخزن را منفجر کردند و نیروهای امنیتی با کمک کارکنان توانستند تروریست ها را به هلاکت برسانند. 
حملات و انفجارهای تروریستی از چندی پیش در عراق افزایش یافته است.
تروریست ها در تازه ترین حملات خود دهها نفر را در حمله به یک قهوه خانه در مرکز شهر بلد استان صلاح الدین کشتند و چند انفجار تروریستی نیز بغداد را هدف قرار داد که در یکی از انفجارها ده ها نفر در بازاری عمومی در منطقه صدر کشته شدند.
حیدر العبادی نخست وزیر عراق علت افزایش حملات و انفجارهای تروریستی در بغداد را سوء استفاده داعش از اختلافات گروه های سیاسی عراقی می داند و می گوید که تفرقه سیاسی زمینه را برای جنایت های بیشتر داعشی ها فراهم کرده است. 

214-201-9

پربیننده ترین خبرها