پیامی برای مردم فلوجه: پرچم سفید در دست بگیرید!

پیامی برای مردم فلوجه: پرچم سفید در دست بگیرید!
يکشنبه 2 خرداد 1395 - 22:48

ستاد اطلاع رسانی جنگ در عراق، در آستانۀ آغاز عملیات آزادسازی فلوجه، از ساکنان این شهر خواست از قرارگاه های داعش دور شوند، تا در امان بمانند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، ستاد اطلاع رسانی جنگ با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: با توجه به این که قرارگاه ها و اماکن تجمع عناصر داعش، به وسیله جنگنده ها هدف گرفته خواهند شد، از مردم می خواهیم از این قرارگاه ها دور شوند.

در این بیانیه ضمن اعلام شماره پیامک رایگان برای رساندن پیام های اطلاعاتی به نیروهای عراقی، از خانواده هایی که نمی توانند از فلوجه خارج شوند درخواست شده است هر جا که هستند، پرچم سفید نصب کنند، تا در امان بمانند.

این ستاد همچنین به دیگر شهروندان فلوجه آماده باش داد تا به محض فراهم شدنِ فرصت، از مسیرهایی که بعداً اعلام خواهد شد، شهر را ترک کنند.

این ستاد در ادامه خطاب به مردم فلوجه تاکید کرد: عملیات آزادی فلوجه، به خاطر شماست و هدف از آن، بازگرداندن فلوجه به صاحبانِ آن است. پیروزی در این جنگ، پیروزی تمام مردم عراق به ویژه مردم الانبار خواهد بود.
ستاد اطلاع رسانی جنگ، واحدهای شرکت کننده در این عملیات را به ترتیب زیر اعلام کرد: ارتش عراق، بسیج مردمی، سازمان مبارزه با تروریسم، پلیس، داوطلبان عشایر و همچنین نیروی هوایی عراق.

در این بیانیه، تنها گزینۀ پیش روی نیروهای عراقی در عملیاتِ آزادسازی فلوجه، "پیروزی و پاکسازی آن از عناصر داعش" اعلام شد.

در حال حاضر، فلوجه از همه طرف در محاصره نیروهای مختلف عراقی است و این نیروها، گوش به فرمانِ ساعت صفر برای حمله به فلوجه اند.

205

پربیننده ترین خبرها