هشدار العبادی درباره تظاهرات در بغداد

هشدار العبادی درباره تظاهرات در بغداد
جمعه 7 خرداد 1395 - 11:00

نخست وزیر عراق در فرمانی به وزارت کشور به منظور حمایت از شهروندان و اموال عمومی و خصوصی در بغداد، در باره قصد گروههای معینی در ایجاد ناامنی در روز جمعه هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری العالم به نقل از سومریه نیوز دفتر اطلاع رسانی حیدر العبادی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که نخست وزیر به دلیل حضور نیروهای نظامی و فرماندهی عملیات بغداد در عملیات بزرگ نظامی آزادسازی فلوجه؛ وزیر کشور را در حکمی به حفظ جان شهروندان و اموال عمومی و خصوصی به ویژه در مرکز بغداد مأمور کرد.
این بیانیه خاطرنشان می کند گزارش های اطلاعاتی نشانگر آن است که گروههای مشخصی قصد دارند روز جمعه در حالیکه این کشور در شرایط جنگی به سر می برد، بحران ایجاد کنند.

به نظر می رسد که هواداران جریان صدر، امروز ( جمعه) مانند جمعه های قبل، در صدد برگزاری تظاهرات اعتراض آمیزهستند به همین دلیل حیدر العبادی، نخست وزیر عراق، از آن ها خواسته است که به خاطر نیروهای عراقیِ شرکت کننده در عملیات آزادسازی فلوجه، تظاهرات نکنند.

بیانیه مزبور می افزاید: هیچ گونه کوتاهی و اهمال جایز نیست به خصوص که فرصت طلبان با کمین در میان تظاهرات کنندگان، بخواهند به نیروهای امنیتی و ساختمان های دولتی آسیب برساندند.
العبادی از تظاهرکنندگان خواست که تظاهرات این هفته را به دلیل حضور نیروهای امنیتی در عملیات آزادسازی فلوجه تاخیر بیندازند.
202 ـ 211

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها