مأموریت ویژۀ گردان تاکتیکی عراق در فلوجه

مأموریت ویژۀ گردان تاکتیکی عراق در فلوجه
دوشنبه 10 خرداد 1395 - 21:52

الانبار (العالم) – فرمانده عملیات مشترک عراق از اعزام یک گردان ویژۀ تاکتیکی از نیروهای پلیس الانبار برای مشارکت در عملیات آزادسازی فلوجه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شبکه خبری العالم، این گردان تاکتیکی بعد از سهیم شدن در آزادسازی الرمادی و الرطبه در غرب عراق و کسب تجربه در جنگ های خیابانی اینک قرار است برای مشارکت در عملیات آزادسازی فلوجه به این شهر اعزام شود.
سرلشکر هادی رزیج فرماندۀ پلیس الانبار در گفت و گو با العالم گفت: در آزادسازی شهر الرطبه فرماندۀ عملیات بودم و در حال حاضر هم در شهر الخالدیه و الحبانیه هستیم که شهروندان از ما به شکلی بی نظیر استقبال کردند و در مرحلۀ دوم آزادسازی فلوجه هم مشارکت خواهیم داشت.
گردان ویژۀ تاکتیکی با مدرن ترین سلاحها و مهمات، آموزش دیده و تجهیز شده اند و برای اجرای مأموریت های جنگی خاص و مواجهه با شرایط مختلف از جمله مبارزه با تروریست های داعش آمادگی دارند.
سرلشکر رزیج همچنین گفت که قهرمانان پلیس الانبار هنگام مشارکت در عملیات آزادسازی الرمادی و الرطبه، رشادت های زیادی از خود نشان دادند و امروز هم در آزادسازی فلوجه مشارکت می کنند تا آخرین پایگاه تروریست ها در استان پاکسازی شود و فقط نقاط پراکنده و کمی باقی می ماند که آن هم به زودی از وجود تروریست ها پاک خواهد شد.
در همین حال شیوخ عشایر نیز ضمن اعلام حمایت از همۀ نیروهای امنیتی، بر ضرورت مقاومت تا آزادی کامل عراق از چنگال تروریسم تأکید کردند.
شیخ یکی از عشایر درگفت و گو با العالم خاطرنشان کرد، " دل و جان ما با نیروهای امنیتی از امروز تا به قیامت یکی است و شیعه و سنی با هم اختلافی ندارند و این طایفه گری ها خواستۀ ما نیست".
یکی دیگر از شیوخ نیز گفت:" نبرد فلوجه برای ما بسیار تعیین کننده است. از سرلشکر هادی رزیج به خاطر آزادسازی منطقۀ الرطبه تشکر می کنیم و در روزهای آینده انشاءالله شاهد پیروزی در فلوجه خواهیم بود".
202 ـ 211

پربیننده ترین خبرها